Bij iedere dvd geeft mijn geliefde brand programma nero (6.3.0.2) de mededeling dat het branden geslaagd is, sommige DVD's doen het echter helemaal niet.
Als ik dan de DVD (video gaat het hier om) probeer af te spelen gaan mijn diverse dvd spelers allerlei klikgeluidjes maken, net alsof ze de dvd niet kunnen vinden. Dat blijkt ook, want afspelen lukt dan niet, in geen van mijn apparaten.
Bij een enkele komt het voor dat ik alleen de laatste chapter niet kan lezen.
Ik gebruik de nieuwste firmware voor mijn writer, en That's Write 4x DVD-R media.
Ca 15% van mijn DVD's mislukt op deze manier. Dat vind ik onacceptabel.
Ik brand op 4x, ik ben nu aan het proberen of het op 2x beter gaat, maar om daar zeker van te zijn moet ik natuurlijk een groot aantal dvd's testen.
Ik snap er ook niets van hoe het komt, want zo zat ik laatst bijvoorbeeld hard te gamen terwijl ik aan het fikken was, en toen was er geen centje pijn met de dvd, terwijl ik een andere keer het apparaat alleen gebruik om te fikken, en toen kon ik de dvd weggooien!
Mijn configuratie is als volgt:
Windows XP Prof als OS.
AMD XP 2700+
MSI K7N2 Mobo (NForce2 chipset)
1 Gig Dual Channel DDR Ram
IDE primair:
Master: Plexwriter 48/24/48A (cd rewriter)
Slave: Maxtor 40Gb ATA HDD
IDE secundair:
Master: Plexwriter 708a (de dvd brander dus)
Slave: None
SATA primair: Western Digital 120GB SATA 8MB Cache
Iemand suggesties?
Als ik dan de DVD (video gaat het hier om) probeer af te spelen gaan mijn diverse dvd spelers allerlei klikgeluidjes maken, net alsof ze de dvd niet kunnen vinden. Dat blijkt ook, want afspelen lukt dan niet, in geen van mijn apparaten.
Bij een enkele komt het voor dat ik alleen de laatste chapter niet kan lezen.
Ik gebruik de nieuwste firmware voor mijn writer, en That's Write 4x DVD-R media.
Ca 15% van mijn DVD's mislukt op deze manier. Dat vind ik onacceptabel.
Ik brand op 4x, ik ben nu aan het proberen of het op 2x beter gaat, maar om daar zeker van te zijn moet ik natuurlijk een groot aantal dvd's testen.
Ik snap er ook niets van hoe het komt, want zo zat ik laatst bijvoorbeeld hard te gamen terwijl ik aan het fikken was, en toen was er geen centje pijn met de dvd, terwijl ik een andere keer het apparaat alleen gebruik om te fikken, en toen kon ik de dvd weggooien!
Mijn configuratie is als volgt:
Windows XP Prof als OS.
AMD XP 2700+
MSI K7N2 Mobo (NForce2 chipset)
1 Gig Dual Channel DDR Ram
IDE primair:
Master: Plexwriter 48/24/48A (cd rewriter)
Slave: Maxtor 40Gb ATA HDD
IDE secundair:
Master: Plexwriter 708a (de dvd brander dus)
Slave: None
SATA primair: Western Digital 120GB SATA 8MB Cache
Iemand suggesties?
[ Voor 5% gewijzigd door Tiberium op 25-02-2004 12:20 . Reden: stukje onzin weggehaald ]
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"