Het zoveelste ik wil een pda en ik weet niet welke. Ik vind het zelf niet zo erg moeilijk om een keuze te maken tussen de verschillende technische specificaties. Het moeilijkst vind ik om een keus te maken tussen de verschillende OS-en die op de verschillende PDA's staan. In dit topic zou ik graag jullie mening horen over de verschillende OS-en. En ik weet het jongens en meisjes .. het blijft moeilijk maar laat dit NIET UITLOPEN OP EEN FLAME TOPIC. Het soort OS is imho even belangrijk zo niet belangrijker (als je eenmaal weet wat de verschillen zijn) dan de vraag of iets wel of geen WIFI aankan. Daarnaast kan ik me voorstellen dat bijvoorbeeld een PDA met een windows variant meer moeite zal hebben met het syncen met een PC waar een linux variant op staat. Dus .. houd het netjes en deel jullie ervaring
ik heb me af zitten vragen of ik dit niet moest plaatsen in NOS.. ik heb voor GT gekozen .. omdat ik het vermoeden heb dat hier meer gadget "freaks" rondlopen die een mening hebben over PDA osen"
ik heb me af zitten vragen of ik dit niet moest plaatsen in NOS.. ik heb voor GT gekozen .. omdat ik het vermoeden heb dat hier meer gadget "freaks" rondlopen die een mening hebben over PDA osen"