Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
[ Voor 15% gewijzigd door Eskimootje op 25-02-2004 11:53 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
2051 dan ondertussen vorig jaar was het 2050Wouter Tinus schreef op 25 februari 2004 @ 11:54:
Femme moet er gewoon 2050 neerzetten, dat scheelt tien topics per jaar in FA.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Stel je voor dat Tweakzone.nl of FoK.nl onze FP overneemt omdat er geen copyright meer op zit
Verwijderd
Waar moeten ze die hosten? ze krijgen hun eigen forum en FP amper werkend op het momentBuzz_Lightyear schreef op 25 februari 2004 @ 12:21:
FoK.nl onze FP overneemt omdat er geen copyright meer op zit
Lol.....misschien wil een tweaker alhier z'n servertje beschikbaar stellenVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 12:25:
[...]
Waar moeten ze die hosten? ze krijgen hun eigen forum en FP amper werkend op het moment
[ Voor 8% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 25-02-2004 12:33 ]
Copyright verkrijg je automatisch en dat hoeft verder juridisch gezien niet apart vermeld te worden. Dat plaatje is dus puur en alleen voor de sierBuzz_Lightyear schreef op 25 februari 2004 @ 12:21:
Stel je voor dat Tweakzone.nl of FoK.nl onze FP overneemt omdat er geen copyright meer op zit
Zou men hier zich verder wat netter willen gedragen? De HK is 12 subforums terug
Het is 2006 en er staat 2005. Ja ik weet het: Het is een schoonheidsfoutje, maar ik wilde het toch eventjes zeggen
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Maak er dan gewoon van:
1
| date('Y'); |
[ Voor 13% gewijzigd door TheovdS op 18-03-2006 18:18 . Reden: y > Y ]
Stiekem zijn ze gewoon de PSD kwijt en kunnen ze hem niet aanpassen, maar dat mogen we niet weten
[ Voor 65% gewijzigd door Peter op 18-03-2006 17:38 ]
De copyright blijft toch gewoon op T.Net staan? Tweakers.net is en blijft het bedrijf achter de site hoor, ongeacht of ze overgenomen zijn of niet.Mdesign schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:38:
Wordt dat niet VNUnet?
weer een slotje \o/
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()