Toon posts:

Aanrader nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Leadtek Ti4600. En wil vandaag een nieuwe videokaart gaan kopen.
Mijn budget is € 300,00 En het moet in een AMD64 3200+ systeem komen.

Iemand aanraders? Ben er zelf niet zo van op de hoogte. :z

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 12:52

EXX

EXtended eXchange

Waarom een nieuwe :? Die GF4 Ti4600 lijkt me (zeker in combinatie met die CPU), meer dan sterk genoeg om alles te kunnen draaien.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/49/top dat is de pricewatch, daar staat zo een beetje alles dat te koop is.

Hier staan ook nog heel wat handige tips: FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)

Het handigste is te zorgen dat jezelf wel op de hoogte bent.

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Heb je al in de FAQ van V&B gekeken? En dat met name bij het onderdeel "Welke videokaart moet ik kopen"?
In de Pricewatch op de frontpage kun je overigens bepalen wat er past binnen je budget.
Beetje zoekwerk...zul je toch zelf moeten doen...ook omdat iedereen een andere mening heeft over dit soort zaken...

Succes

Damn net iets te laat :P

[ Voor 7% gewijzigd door .daan op 25-02-2004 11:04 ]

public void ik()

Verwijderd

Let op wat hierboven staat ;) Die GF4 Ti4600 is nog goed genoeg voor je systeem, het zou zonde zijn omd ie te vervangen maar toch:
Een Radeon 9800 pro iets van 249euro ofzo B) (maxpert.nl zag ik dat)

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik zou nog heel even w8en!
Er komen nieuwe ati kaarten aan en dan gaat de 9800 pro en xt nog een behoorlijk stukje omlaag in de prijs...
en voor de tussentijd is die TI meer dan genoeg imho

Verwijderd

Topicstarter
Dacht eigenlijk van nou, nieuw systeem nieuwe videokaart. Kan nog goed geld voor die Ti4600 krijgen. Ik denk nou is het een mooi moment om over te stappen.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 11:45
als je persee een nieuwe wilt, ga dan voor een van de nieuwste ATi kaarten.
maar als ik jou was zou ik nog een (half) jaartje wachten

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Ti 4600 is wel een goed kaartje maar gaat lang niet overal snel genoeg.. tenzij ik erg raar doe.. ik vind de prestaties middelmatig...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 11:14:
Ti 4600 is wel een goed kaartje maar gaat lang niet overal snel genoeg.. tenzij ik erg raar doe.. ik vind de prestaties middelmatig...
Nou ik vind hem wel degelijk goed, ik had alleen een 9700pro toen moeten kopen :X

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:08

Pubbert

random gestoord

Beste prijs/kwaliteit heeft nu de 9800 Pro van 215Euro. Maar ik zou gewoon eens wat benchmarks en reviews bekijken :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:13
Ik zou zeker nog even doorsparen, wachten op de nieuwe kaarten en dan een nieuwe, snellere kaart kopen. Ik heb zelf een ti4200 en draait alles nog hoor :).

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie de posts van oa Thund3r, en FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) . Een beetje zelfwerkzaamheid mag toch wel worden verwacht van mensen hier op GoT, je topicstart komt wel erg lui over zo :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.