Hej jongens,
ik ben bezig een script te schrijven om een log te maken van mn mysql database in txt-formaat. Nu staat dat bestand dus op een ftp-server en moet ik eerst de verbinding maken. Waarom kan ik nu niet inloggen?? De username en pass is goed...
ik ben bezig een script te schrijven om een log te maken van mn mysql database in txt-formaat. Nu staat dat bestand dus op een ftp-server en moet ik eerst de verbinding maken. Waarom kan ik nu niet inloggen?? De username en pass is goed...
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <?php mysql_connect("localhost", "user", "pass"); mysql_select_db("database"); $query = "SELECT * FROM gegevens ORDER BY id DESC"; // Selecteer Alle velden van de tabel gegevens, gesorteerd op volgnummer (id) $result = mysql_query($query) or die(mysql_error()); // maak een basis connectie aan $ftp_server = "ftp://192.168.130.100/"; // Niet het echte adres ;) $conn_id = ftp_connect($ftp_server); $ftp_user_name = "user"; $ftp_user_pass = "pass"; // meldt je aan met een gebruikersnaam en wachtwoord $login_result = ftp_login($conn_id, $ftp_user_name, $ftp_user_pass); // controleer de verbinding if ((!$conn_id) || (!$login_result)) { echo "FTP connectie is mislukt!"; echo "Probeerde naar $ftp_server te verbinden als de gebruiker $ftp_user_name"; exit; } else { echo "Verbonden met $ftp_server, als gebruiker $ftp_user_name"; } ?> |