[Excel 2002] print enkel lege pagina's

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:13

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Heel vreemd probleem hier. Testpagina's werken, Word kan goed printen, alles werkt.
Maar zodra we een pagina met Excel printen, komen er enkel lege pagina's uit de printer rollen... :?

Printer gaat gewoon lopen, je hoort dat de printer gewoon aan het printen is, maar er komt helemaal niets op papier te staan. |:(

Het afdrukvoorbeeld daarintegen ziet er gewoon goed uit!

Ben al aan het zoeken geweest, maar kan niets vinden. Vind met google, op de MSKB en hier op GoT enkel topics over lege pagina's die _na_ het afdrukken worden verstuurd, maar niets over dit specifieke probleem.

Het gaat om een USB-printer, HP deskjet 845c.
In het verleden heeft dit gewoon gewerkt, en nu spontaan dus niet meer.

Iemand een id?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Afdrukvoorbeeld kan er wel goed uitzien, maar wat zie je als je VIEW | Page Break View selecteert?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Open deur: fontkleur is niet wit? B)

Printerdrivers & instellingen zou het niet mogen zijn, al kan checken natuurlijk geen kwaad.

Maar kijk even de pagina-instellilngen langs, marges, schaal etc. Al zou afdrukvoorbeeld ook die mee moeten nemen. Controleer voor de zekerheid of er niet iemand heel grappig is geweest en leuke macro's heeft gemaakt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• highking

highking

Langharig tuig

Topicstarter
BtM909 schreef op 25 februari 2004 @ 10:29:
Afdrukvoorbeeld kan er wel goed uitzien, maar wat zie je als je VIEW | Page Break View selecteert?
Juist, Nederlandse versie :P
Ik neem aan dat je Beeld | Pagina-eindevoorbeeld bedoeld?

Als ik dat selecteer is de tekst nog gewoon zichtbaar.
F_J_K schreef op 25 februari 2004 @ 10:37:
Open deur: fontkleur is niet wit? B)
Nee, kleur staat op automagisch... maar ook als ik de tekstkleur verander komt er niets op papier terrecht.
Printerdrivers & instellingen zou het niet mogen zijn, al kan checken natuurlijk geen kwaad.

Maar kijk even de pagina-instellilngen langs, marges, schaal etc. Al zou afdrukvoorbeeld ook die mee moeten nemen. Controleer voor de zekerheid of er niet iemand heel grappig is geweest en leuke macro's heeft gemaakt.
Ik zie er niets vreemds aan iig... :)

Marges e.d. lijken mij correct, gezien de printer wel gaat printen. Je ziet ook dat de cardridge van heen en weer gaat, precies daar waar hij tekst zou moeten printen.
Het lijkt er dus op dat er enkel wit naar de printer gestuurd wordt op een of andere manier...

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

highking schreef op 25 februari 2004 @ 10:46:
[...]

Juist, Nederlandse versie :P
Ik neem aan dat je Beeld | Pagina-eindevoorbeeld bedoeld?

Als ik dat selecteer is de tekst nog gewoon zichtbaar.

...
Ik snap dat de tekst nog zichtbaar is, maar zie je (ja die blauwe dikke borders met PAGE 1, PAGE 2, etc.) meerdere pagina's die een border bevatten?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• highking

highking

Langharig tuig

Topicstarter
BtM909 schreef op 25 februari 2004 @ 10:48:
[...]

Ik snap dat de tekst nog zichtbaar is, maar zie je (ja die blauwe dikke borders met PAGE 1, PAGE 2, etc.) meerdere pagina's die een border bevatten?
Ik zie bij een document met meerdere pagina's idd die dikke blauwe borders met daarin de in lichtgrijs Pagina 1, Pagina 2, etc...

Op een document met maar 1 pagina en weinig tekst, staan de blauwe randen direkt om de tekst heen (dus niet om de hele pagina).

Is dit wat je bedoeld?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

highking schreef op 25 februari 2004 @ 11:08:
[...]

Ik zie bij een document met meerdere pagina's idd die dikke blauwe borders met daarin de in lichtgrijs Pagina 1, Pagina 2, etc...

Op een document met maar 1 pagina en weinig tekst, staan de blauwe randen direkt om de tekst heen (dus niet om de hele pagina).

Is dit wat je bedoeld?
Dus je ziet pagina 2 en pagina 3?
Dan is dat de reden dat je meerdere lege pagina's krijgt ;). Kan je een printscreen hier neerplempen?

• highking

highking

Langharig tuig

Topicstarter
BtM909 schreef op 25 februari 2004 @ 11:14:
[...]

Dus je ziet pagina 2 en pagina 3?
Dan is dat de reden dat je meerdere lege pagina's krijgt ;). Kan je een printscreen hier neerplempen?
Ik zie die pagina 2 en 3, omdat die er ook daadwerkelijk zijn! Daar staat ook gewoon tekst.

De printer print deze tekst ook gewoon, maar gebruikt hierbij geen inkt waardoor er lege vellen worden geprint... |:(

Zal even kijken of ik er een screenshotje van kan maken (is een andere Pc die niet aan Inet hangt ;))

---- EDIT ---

Juist, de zwarte inktcardridge is leeg, dat is dus het hele probleem! |:(

Toch vreemd, blijkbaar werd er vanuit andere software een mengsel gemaakt van de kleuren, om zo tot donkergrijs te maken ipv zwart... (vond het ook al erg licht, dacht dat 'ie op economy stand stond o.i.d.)

[ Voor 22% gewijzigd door highking op 25-02-2004 12:14 ]

Pagina: 1