Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TIL 111 vervangen door andere optocoupler?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een tijdje terug een hd-looplicht gemaakt, maar deze was niet helemaal netjes gemaakt en met 5 mm leds ed. Ik was er niet tevreden over. Nu wil ik een nieuwe gaan maken voor in m'n nieuwe kast met 3 mm leds ed. Nu kijk ik in de conrad catalogus en op de website van conrad, maar ik zie de TIL 111, de optocoupler, in principe niet nodig, er niet staan. Nu weet ik dat je ipv de TIL 111 ook andere optocouplers kunt gebruiken die precies hetzelfde als de TIL 111 zijn, maar welke weet ik niet. De search en google leverden me niets op.

Wie vertelt me een optocoupler die hetzelfde als de TIL 111 werkt?
Alvast bedankt :)

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

Beste Uddel,

Ik bestel vandaag of morgen in duitsland, waar ze hem nog wel hebben liggen. als je een paar weekjes (2 tot 3) geduld heb kan ik hem voor je meebestellen.

Hij kost daar €0,30. Als je verzendkosten (envelop + postzegel that is) betaald, kan ik hem wel meebestellen.

Mail me maar ff

Electronics development

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb het liever iets eerder en aangezien ik weet dat er ook vervangers voor de TIL 111 zijn heb ik dat liever.. :)

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

Okee...

moet je even kijken op circuitsonline.nl bij artikelen staan ergens gegevens van optocouplers tussen. kan je dingen vergelijken

Electronics development

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik kijk even :) Bedankt :)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-11 13:39
De IC Database op CO.nl bevat niet de TIL 111 maar een hit op Google leverde de volgende resultaten:

http://www.google.nl/sear...ompatible+optocoupler&lr=

EDIT: http://www.circuitsonline...len/view.php?id=19&page=3 bedoelde 3lmowww waarschijlijk

[ Voor 31% gewijzigd door tafkaw op 25-02-2004 11:03 ]

Verwijderd

De TIL111 is een universele opto, net als de CNY-17 en de 4N35.

• Dr Nix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:58

Dr Nix

a.k.a. Dr. Nix

Als je naar een elektronicazaak gaat, kunnen ze je zo een goeie meegeven. Anders vraag je naar een 5v optocoupler (5v ingang).
hier nog een pdf'je met optocoupler cross references :)

Een koe is en blijft een merkwaardig beest!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal.. hiermee kan ik verder, die twee die exter noemde bedoelde ik.. :)

En Dr. Nix >> Ik bestel in de conrad omdat ik geen zin heb naar de electrozaak te gaan want die is 16 km verderop....:9
Pagina: 1