[Win2k] Netwerk printer andere driver

Pagina: 1
Acties:

• marmich
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:29

marmich

Get shit Done!

Topicstarter
Hoi,

Ik zit met een vraagje en wel.

Ik heb een netwerk printer geinstaleerd de HP Laserjet 2100 althans de driver waarvan hij de 2000 driver de NT4 en 98 ondersteund maar nu wil ik graag de driver updaten naar een Laserjet 4000 maar wat blijkt nu de vinkje van NT4 en 98 blijven grijs en kan ik niet aan vinken.

Mijn vraag is nu hoe doe ik dat zodat de gebruiker er geen last van hebben nu begrijp ik wel dat de printer op de workstation opnieuw in gesteld moeten worden maar dat is weer een zorg voor later.

Ik hoor het wel

MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb

• marmich
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:29

marmich

Get shit Done!

Topicstarter
is er nu helemaal niemand die een idee heeft ? :'(

MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Misschien een nieuwe printer installeren (incl. WinNT en Win98 Driver) en die printer naar dezelfde poort laten printen als de andere??

Verwijderd

Ik zie het probleem niet. Als het vinkje aangevinkt is :P en grijs ziet wil dit zeggen dat hij de drivers voor NT & 98 ondersteund. Moest dit niet het geval zijn kan je het aanvinken en vraagt hij om de driver.

Als je de driver dan op de printserver update zullen de gebruikers hier niets van merken. Zie wel dat papierformaat op A4 kom te staan ipv letter enz...