Act Labs Force RS USB connectie valt weg na 8 min...

Pagina: 1
Acties:

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
Afgelopen donderdagavond heb ik voor het laatst een 'probleemloze' race gereden in GPL. Sindsien heb ik gpl niet of nauwelijks gebruikt. In de tussentijd heb ik wel nascar 2003 (transam mod) flink gebruikt en geen enkel probleem tegengekomen.

Gister moest ik in GPL weer een race bijwonen echter, na 7 a 8 minuten viel de USB connectie van het stuur uit. Voor de mensen die het stuur niet kennen. Een lampje geeft aan of windows het stuurtje herkend en/of het stuurtje actief is. Een ander lichtje geeft aan of de externe voeding aangesloten is.

Het 2e lichtje blijft gewoon branden maar het eerste lichtje gaat uit na (vrijwel precies) 7 a 8 minuten. Dit heb ik zo'n 6 keer getest en elke keer weer na die 7 a 8 minuten. In NAscar, waarin ik hetzelfde stuur gebruik, gebeurt dit echter niet. Ik heb geen lange test gedaan, maar na 12 minuten was het stuurtje nog niet uitgevallen.

Het is imo ook geen voedingsprobleem van het stuur of pc. Heb aantal dingen (hd's, cd-rom, dvd) uitgetrokken maar probleem bleef zich voordoen. OOk het herinstalleren van de drivers wilde niks oplossen.

Ik heb het stuurtje in elke usb poort geprikt en het probleem blijft zich voordoen. De andere apparaten blijven dus gewoon wel doorwerken wanneer het stuurtje na 7 a 8 minuten uitvalt.

Mede omdat ik niks sinds die donderdagavond heb veranderd aan GPL én omdat het stuur het gewoon wél doet in Nascar2003, ben ik op zijn zachst gezegd radeloos wat ik moet doen. :'(

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Verwijderd

toen je testte hoe lang het duurde voor het stuurtje uitviel, was je toen actief bezig (dus het spel spelen) of heb je gewoon niks gedaan en gewacht tot ie uitviel?

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
Telkens met testen bedoel ik dus gewoon rijden / racen.

Vooralsnog lijkt het probleem vandaag zo snel weer verdwenen te zijn als het is gekomen :X

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."