Toon posts:

d schijf is leeg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb het volgende volgende probleem: alle exe files welke naar prog's op de d: schijf verwijzen doen het niet.
Als ik via deze comp de d schijf benader is hij leeg terwijl er toch zo'n 80 gig films en muziek op hoort te staan.vrije ruimte is 80 gig de schijf is 160 gig. Online virusscans vinden geen oorzaken. ook heb ik yaha j reparatie uitgevoerd zonder succes. Wie kan mij verder helpen???

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je iets meer informatie geven? :)

Denk bv. even aan welk OS je draait - waarom je vermoed dat het een security issue is (je hebt namelijk in Beveiliging & Virussen gepost), en dergelijke :)

Verwijderd

zoek naar *.exe op je D:\
Vindt ie wat dan zijn je mappen op D:\ 'hidden' ?
Kan ie niets vinden.... dan hebbie misschien pech en kan een andere Tweaker je verder helpen. Of kom met meer info.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wellicht dat je iets aan de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum hebt: Opslagmedia & I/O Controllers. Onder het stukje "Hoe krijg ik verloren gaande data terug?" zul je een hoop nuttige informatie, tips en suggesties vinden om je data te recoveren ;)

Verwijderd

Topicstarter
Os winXP op C:
Hack of virus?? Probleem begon met Norton A V en Noton I S. Een melding gekregen over te klein virtueel geheugen. Hierna stond de PC vast na harde reset was de d: schijf 'leeg'. Zelf geen data verwijderd of geformat. Harde schijf wordt wel gezien in systeeminfo. Herinstallatie van prog's op d schijf lukt wel maar oude bestanden blijven 'onzichtbaar". Ben druk op zoek in topic lost data maar nog geen results.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wat geeft hij als je in de dos prompt (opdrachtprompt voor 2000/xp) naar de D schijf gaat en het commando "attrib" geeft?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1