Sony TV's met rare prijzen?

Pagina: 1
Acties:

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 18:27
Ik ben van plan binnenkort een nieuwe 4:3 tv te kopen, en nou ben ik in mijn zoektocht gestuit op een aantal tv's van Sony met een mooi prijsje. Namelijk de KV-25FX30, KV-29FX30 en de KV-21FQ10. Dit laatste model is vrij nieuw vergeleken met de andere twee, maar beide anderen zijn groter en de specs van het geluid zijn beter/harder. Het rare vind ik nu, is dat deze prijzen ontzettend dicht bij elkaar liggen.

KV-21FQ10: 319,00
KV-25FX30: 369,00
KV-29FX30: 399,00
(Bron: OutletPlaza)

Mijn vraag was of iemand het verschil wist tussen de nieuwe 21FQ10 en de FX30 serie? Als het namelijk alleen het om een andere grootte en design gaat, ga ik geen moeite doen om 'm op te zoeken (winkel waar ik ging kijken had 'm niet), dan kijk ik alleen nog naar de FX'en. Budget zit op maximaal 400-450 euro, dus andere TV's van vergelijkbare kwaliteit zijn niet echt een optie (voor zover ik heb kunnen vinden)

Vreemd genoeg heeft Sony op hun eigen site ook geen informatie over het nieuwe model :?

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Waarom geen breedbeeld ? Voor dat bedrag heb je ook al een leuke breedbeeld namelijk.

https://discord.com/invite/tweakers

• Terranca
redfoxert schreef op 25 februari 2004 @ 03:09:
Waarom geen breedbeeld ? Voor dat bedrag heb je ook al een leuke breedbeeld namelijk.
Noem eens een voorbeeld? Heb wel gezocht maar niet echt goeie kunnen vinden. Wil namelijk wel een 100% vlakke beeldbuis. 100Hz is mooi meegenomen maar dat kan je voor zo'n budget denk ik niet verwachten

• redfoxert
  • Niet online
Goed als je zulke aanvullende eisen gaat stellen kom je inderdaad aan het dubbele van die 400 euro :)

Maar er zijn wel degelijk breedbeelds voor 400. De specs van die 4:3 schermen heb ik helaas niet voor je.

• Terranca
redfoxert schreef op 25 februari 2004 @ 03:27:
Goed als je zulke aanvullende eisen gaat stellen kom je inderdaad aan het dubbele van die 400 euro :)

Maar er zijn wel degelijk breedbeelds voor 400. De specs van die 4:3 schermen heb ik helaas niet voor je.
Jammer :) Breedbeeld is altijd leuk, maar beneden staat er al eentje, en op deze zal ik toch vooral TV kijken (wat nog steeds grotendeels 4:3 is) en af en toe een filmpje. Ik ben nu compleet gewend aan vlakke beeldbuisjes, dus tenzij er een echt hele goede breedbeeld voor een mooie prijs is, heb ik liever een flatscreen :)

[edit] De Philips 24PW6006 (breedbeeld) valt misschien net binnen het budget, niet 100% vlak, maar wel een beetje :p Is dat wat?

[ Voor 10% gewijzigd door Terranca op 25-02-2004 03:38 ]

• redfoxert
  • Niet online
Ik heb zelf een 28PW8506, stond laatst in Hengelo bij de MM voor slechts 444 euro. Was wel een openingsaanbieding. Ik heb 'm zelf anderhalf jaar geleden voor 899 gekocht. Mooi apparaat, snelle teletekst, snelle kanaalzapper. Gewoon een fijn ding. Is niet plat maar ik heb er weinig last van eerlijk gezegd.

Verwijderd

De FQ serie ken ik niet goed. Maar ik heb zelf een KV-29FX30B en die bevalt prima.
Het geluid is voor een stel tv-speakertjes redelijk. Al zou ik er zeker geen films mee kijken. Standaard staat hij bij mij dus ook met de scart op een versterker aangesloten. Wel jammer dat de automatische volume aanpassing tussen zenders dan niet meer werkt :|

Het beeld lijkt me dik in orde, maar daar durf ik niet veel over te zeggen. Het viel me alleen wel op dat de beeldbuis vooral in de hoeken niet echt plat is. Er zit alleen een vlakke plaat glas voor zodat het niet zo opvalt en je geen last van reflecties hebt.

Verder is het denk ik wel een wat ouder modelletje, want ik heb 'm vier jaar geleden al bij een opruiming gekocht. Het verbaast me zelfs dat hij afentoe weer ergens opduikt.

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-07 09:54

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Zelf heb ik ook de 29fx30 en heb toen ook zitten kijken naar de fq.
Het enige veschil is idd het design en het vermogen van de speakers.
Aangezien ik de speakers toch niet gebruik en het design van de fx strakker vond was de keuze makkelijk.
Pagina: 1