Ik ben van plan binnenkort een nieuwe 4:3 tv te kopen, en nou ben ik in mijn zoektocht gestuit op een aantal tv's van Sony met een mooi prijsje. Namelijk de KV-25FX30, KV-29FX30 en de KV-21FQ10. Dit laatste model is vrij nieuw vergeleken met de andere twee, maar beide anderen zijn groter en de specs van het geluid zijn beter/harder. Het rare vind ik nu, is dat deze prijzen ontzettend dicht bij elkaar liggen.
KV-21FQ10: 319,00
KV-25FX30: 369,00
KV-29FX30: 399,00
(Bron: OutletPlaza)
Mijn vraag was of iemand het verschil wist tussen de nieuwe 21FQ10 en de FX30 serie? Als het namelijk alleen het om een andere grootte en design gaat, ga ik geen moeite doen om 'm op te zoeken (winkel waar ik ging kijken had 'm niet), dan kijk ik alleen nog naar de FX'en. Budget zit op maximaal 400-450 euro, dus andere TV's van vergelijkbare kwaliteit zijn niet echt een optie (voor zover ik heb kunnen vinden)
Vreemd genoeg heeft Sony op hun eigen site ook geen informatie over het nieuwe model
KV-21FQ10: 319,00
KV-25FX30: 369,00
KV-29FX30: 399,00
(Bron: OutletPlaza)
Mijn vraag was of iemand het verschil wist tussen de nieuwe 21FQ10 en de FX30 serie? Als het namelijk alleen het om een andere grootte en design gaat, ga ik geen moeite doen om 'm op te zoeken (winkel waar ik ging kijken had 'm niet), dan kijk ik alleen nog naar de FX'en. Budget zit op maximaal 400-450 euro, dus andere TV's van vergelijkbare kwaliteit zijn niet echt een optie (voor zover ik heb kunnen vinden)
Vreemd genoeg heeft Sony op hun eigen site ook geen informatie over het nieuwe model