BIN?

Pagina: 1
Acties:

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Topicstarter
Ik snap even niet meer hoe ik een BIN moet bakken. iemand ideeen?

CDRWin geeft aan dat ik geen IDE brander heb (terwijl ik dat wel heb) en Nero gaat gewoon terug naar het Nero menu als ik de BIN laadt als Data Mode2 (en de BIN Rename naar NRG), wat doe ik mis? Het is al de 3e ISO die ik niet kan branden =(

Thanks.

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-05 16:16

Asphyxion

I am, therefor I think

Dat CDRwin zegt dat je geen IDE brander hebt, komt dan door het feit dat CDRwin je brander niet ondersteunt. Misschien helpt upgraden naar een nieuwere versie?

www.cdrwin.com

Van Nero heb ik weinig verstand, dus daar kan ik je niet bij helpen...

/Paul

Verwijderd

Je moet die bin ook niet renamen naar .nrg. Dat hoeft helemaal niet, NERO doet dat vanzelf wel goed, heb al zat BIN's ISO's en CloneCD ISO's gebrand met NERO geen probleem :)

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Topicstarter
Hoe laad ik deze BIN files dan op de goede manier en hoe brand ik deze dan (eerder renamede ze ik ze altijd namelijk)

• The_Yeti
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2014

The_Yeti

bibo ergo sum

Ik doe het met nero 5.0.3.1 , meestal krijg je bij het uitpakken van de rar-files een .bin en een .cue file in die cue-file staan namelijk de gegevens over de format van de .bin.
In Nero kies je dan file->burn image, je kiest voor all files en opent de .cue file en fikken maar !!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 14 december 2000 15:27 schreef Asphyxion het volgende:
Dat CDRwin zegt dat je geen IDE brander hebt, komt dan door het feit dat CDRwin je brander niet ondersteunt. Misschien helpt upgraden naar een nieuwere versie?

www.cdrwin.com

Van Nero heb ik weinig verstand, dus daar kan ik je niet bij helpen...

/Paul
Bij mij werkte de ASPI-driver van www.cdrwin.com dus niet :(
Ik raad je aan om het proggie ForceASPI te downloaden. Heeft bij mij wonderen gedaan: http://www.dvd-digest.net/downloads/files/misc/forceaspi_17.zip
Pagina: 1