Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
ROFL @ slashdot.org:
Slashdoted, or as the Borg like to say...
" Op het moment wordt er aan onze database onderhoud gepleegd! Onze excuses voor het ongemak."
Wow, borg speak really does sound swedish!!
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Hij had net zo goed 100x100x100 cm kunnen zijn.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Ja die zag ik ook al, ik hoop niet(of eigenlijk een beetje wel) dat het werkelijk door mijn cube kwam. Ik weet echter de werkelijke toedracht tot het (tijdelijk) offline zijn van CJ niet. Zojuist was hij weer op maar er stond nergens wat er nou aan de hand is/was.
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Anoniem: 91069
Pas maar op dat ie niet de boel gaat assimileren...
die quote van mij had twee betekenissen... idd die die jij opvatte dat de site eruit ligt... ten tweede het zweeds nederlands... WoW! Borg talk really does sounds swedish...Xor'Arch schreef op 27 februari 2004 @ 17:47:
[...]
Ja die zag ik ook al, ik hoop niet(of eigenlijk een beetje wel) dat het werkelijk door mijn cube kwam. Ik weet echter de werkelijke toedracht tot het (tijdelijk) offline zijn van CJ niet. Zojuist was hij weer op maar er stond nergens wat er nou aan de hand is/was.
Inderdaad, voor de kenners onder ons weer reden voor een glimlach op het gezicht.Hayfork schreef op 28 februari 2004 @ 17:22:
[...]
die quote van mij had twee betekenissen... idd die die jij opvatte dat de site eruit ligt... ten tweede het zweeds nederlands... WoW! Borg talk really does sounds swedish...
Anoniem: 41007
Jupp, thnx BorgbuilderXor'Arch schreef op 27 februari 2004 @ 17:47:
[...]
Voor alle mede startrek nerdsGrimli schreef op 28 februari 2004 @ 17:39:
[...]
Inderdaad, voor de kenners onder ons weer reden voor een glimlach op het gezicht.
Ontopic weer: Schitterende mod, die laagjes over elkaar is een vaakgebruikte techniek, maar hier echt schitterend toegepast. Een overtuigend geheel. Ik zou Paramount mailen.
Dat is niet zo mooi, ik zie dat hij er nog steeds uitligt! Wanneer komt hij weer online?
Ja zo kan je het ook bekijkenAnoniem: 41007 schreef op 28 februari 2004 @ 19:54:
Zogauw de storm een beetje gaat liggen, nu ff genieten van een sabbatical weekeindje.
Je moet me tzt wel eens vertellen hoeveel hits de pagina had tot het moment de site plat ging.
Het ziet er niet uit als karton
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
25.000 unieke per uur was genoeg om de stekker eruit te rukkenXor'Arch schreef op 28 februari 2004 @ 20:02:
[...]
Ja zo kan je het ook bekijken![]()
Je moet me tzt wel eens vertellen hoeveel hits de pagina had tot het moment de site plat ging.
Alle respect, enneh, komt er nog een lekkere how-to?

maar deze is echt
en leg die swedish link eens uit voor deze startrek nerd
DarkChylde schreef op 09 maart 2004 @ 16:07:
ik vind meestal de casemods die ik zie bezigheidstherapie
maar deze is echt
en leg die swedish link eens uit voor deze startrek nerd
Die zwarte dame, in de film First Contact.Borg... that sounds swedish"
* addictive denkt aan hellraiser...
[ Voor 24% gewijzigd door addictive op 10-03-2004 17:17 ]
plus: Bork Bork! van die Swedish chef van de muppets
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Anoniem: 107206
Ben ook een TREK-fanS1W schreef op 25 februari 2004 @ 11:34:
WHOW! Als trekfen moet ik zeggen dat dit echt ruled! Mooi gedaan man!
Zo na een week stilte opeens weer een opleving in het topic
Anoniem: 75438
Niet iedereen kijkt dagelijks in het topic. Ik ben er één van, maar wat jij hebt gemaakt staat voor mij in de top 3 die ik hier voorbij heb zien komen!Xor'Arch schreef op 10 maart 2004 @ 22:25:
Dank u allen...
Zo na een week stilte opeens weer een opleving in het topic
Wat voor voeding heb je gebruikt voor je Epia bordje?
Heb je een foto van de binnenkant?
heb er ook al over zitten denken om een federation station te maken maar dat zou voor een normale pc veel te groot worden. en ik weet zo even geen ander schip dat op normale grote een pc kan herbergen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Dit kan ik nooit zelf maken... ik ben n00b wat casemodding betreft.
Vraag patent aan op dat ding... jeez kun je rijk mee worden.
Wat een onwijs gaaf strak design!
Deze mod is voor Hanomag en mij de reden geweest om plannen te gaan maken voor een hele serie casemods... Dit project zal van start gaan zodra we goed genoeg in de financieën zitten.
Ik vertel verder neits van onze plannen ivm bescherming van het idee
Shunt: je zou een Borg Sphere kunnn maken, maar die ronde vorm wordt lastig denk ik
Same hereRafe schreef op 26 maart 2004 @ 20:43:
Ik had hem al een tijdje geleden gezien, maar nog niet eerder gereageerd. Erg goed gedaan en netjes weggewerkt, met al die verschillende lagen ziet het er overtuigend uit
Shunt: je zou een Borg Sphere kunnn maken, maar die ronde vorm wordt lastig denk ik
Dus omdat dit topic nu toch weer omhoog geschopt is:
Mijn complimenten met deze superklus!
De lat is weer wat hoger getild voor het betere case construction werk!
Bravo!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
daar heb ik laats nog een proto tipe van weg gegooid. man dat was een onmogelijke klus. ik was begonnen met een frame van koperdraad. 2.5 mm daar op wou ik dus de basis van karton leggen alleen toen kreeg ik een hoekig monster en geen net rond geheel. heb echt van alles ge probeerd maar heb het niet fatsoenlijk gekregen (nooit verder gekomen dan de basis laag en een klein stukje af ge werkt om te kijken hoe het stond. morgen ffe zoeken naar foto's)Rafe schreef op 26 maart 2004 @ 20:43:
Ik had hem al een tijdje geleden gezien, maar nog niet eerder gereageerd. Erg goed gedaan en netjes weggewerkt, met al die verschillende lagen ziet het er overtuigend uit
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Zo'n hamster ding of weet ik wat
Je zou ook kunnen gaan beginnen aan een Transwarp-Hub
wordt wel IETS moeilijker denk ik .
http://www.raintrek.co.uk/dox/images/trek/end19.jpg
Dit moet trouwens wel echt de mooiste computercase zijn die ik ooit gezien heb
[ Voor 10% gewijzigd door enchion op 27-03-2004 13:55 ]
How do you save a random generator ?
Anoniem: 109633
Anoniem: 108128
1) dat karton ziet er niet uit als karton, maar als kunststof
2) heel leuk en origineel idee maar zou het zelf niet willen
Superuber1337vet gedaan, echt!!!.
Vooral die groene lichten en die metaaldraden.
Ik probeer niet te lang in het zelfde te blijven hangen, als ik nog een computer case van karton ga bouwen dan zal het zeker een geheel ander (nog nader te bepalen) thema hebben.enchion schreef op 27 maart 2004 @ 13:00:
@ Xor'Arch
Je zou ook kunnen gaan beginnen aan een Transwarp-Hub
wordt wel IETS moeilijker denk ik .
http://www.raintrek.co.uk/dox/images/trek/end19.jpg
Dit moet trouwens wel echt de mooiste computercase zijn die ik ooit gezien heb
Het is niet leuk om op zulke lang durende projecten 2 keer iets soortgelijks te maken.
Het leuke aan zelfbouw cases vind ik overigens dat je een uniek iets kan creeren dat nog niemand anders heeft, op het moment dat je series gaat maken is eigenlijk het aparte er vanaf. Dat sluit niet uit dat ik iets van star trek zal kiezen alleen waarschijnlijk geen Borg meer, zelfs al zijn ze heel cool
Anoniem: 56708
Vind hem erg mooi, misschien kun startrek.com mailen om te vragen of hij op hun site mag komen te staan?
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Ik heb het overwogen hoor maar ik stuur hem niet naar mini-itx vanwege de volgende antwoord uit hun FAQ:UNICRONBOT schreef op 29 maart 2004 @ 17:06:
Xor'Arch geef eens wat info over je Borg kastje aan http://www.mini-itx.com daar zijn die ook blij mee. Petje af hoor
Wat zoveel betekent als; Ja jij hebt de case gemaakt & hij blijft van jouw maar wij bepalen waar je de foto's van je case mag laten zien op het internet.5.7. How do I submit a project?
We have a handy guide.. It's here. Please note that from August 25, 2003 we will only post original projects - i.e. projects not already on the web, that have not been submitted elsewhere. By submitting a project to us you are granting us exclusive use (though of course it still remains your property, and you may post it on your homepage).
Dat soort regels daar hou ik niet van.
Hij staat daar op het forum, maar er zijn eigenlijk maar vrij weinig reacties op gekomen. Je weet het trouwens maar nooit met die americanen als je er veel ruchtbaarheid aan geeft heb je zo maar kans dat je mailtjes van advocaten krijg wegens het breken van een of ander patent recht of zoAnoniem: 56708 schreef op 29 maart 2004 @ 16:52:
![]()
![]()
Vind hem erg mooi, misschien kun startrek.com mailen om te vragen of hij op hun site mag komen te staan?
Hij is in ieder geval erg gaaf, en damn wat een werk.... 60 meter draad... *slik*
Still Cripple as Hell
Yep, slashdot.org had een link geplaatst naar het artikel op casejunkies.com, wat resulteerde in zo'n toestroom van mensen dat het management van casejunkies zich genoodzaakt voelde de stekker er een tijdje uit te trekken totdat het wat rustiger werd.X-G schreef op 30 maart 2004 @ 13:14:
Wow.. das de reden waarom casejunkies.net down was gegaan, niet?
The Borg kunnen alleen verslagen worden door Species 8472, dus dan ga ik die maar maken als casemod... En ja, ze leven in Fluidic space, dus dan moet het maar een watergekoelde pc worden...
maar voor ik het vergeet: Respect
Als trekkie pink je toch even een traantje weg zo.
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
succes met je watersgechillede Species8472 pc... ben benieuwdFrankNStein schreef op 25 april 2004 @ 19:47:
Ik ben jaloers... ik was nl. een maand geleden al plannen aan het maken voor een Borg Cube te maken... maar toen kwam ik dit juweeltje tegen... en betere cube bestaat niet, dus dat ga ik ook niet proberen...
The Borg kunnen alleen verslagen worden door Species 8472, dus dan ga ik die maar maken als casemod... En ja, ze leven in Fluidic space, dus dan moet het maar een watergekoelde pc worden...
Ben benieuwd, ga je hem ook helemaal zelf bouwen, en zo ja waarvan?FrankNStein schreef op 25 april 2004 @ 19:47:
Ik ben jaloers... ik was nl. een maand geleden al plannen aan het maken voor een Borg Cube te maken... maar toen kwam ik dit juweeltje tegen... en betere cube bestaat niet, dus dat ga ik ook niet proberen...
Zal wel lastig zijn om een beetje goede voorbeelden te vinden van Species 8472 schepen denk ik!
In iedergeval succes, en hou ons op de hoogte van de vorderingen.
Uhhhh ja, best wel!B_FORCE schreef op 25 april 2004 @ 23:35:
Super gewoon, echt geniaal, mega origineel, maar was et geen kl*te klus om te maken... al die kleine dingetjes...
http://stvoyager.online.fr/pict/tech/v_species8472.jpg
Anoniem: 76438
Anoniem: 146145
Anyway, slotje dus
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.