Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Zowel in dmesg als de logs van cups staat er niks over de parallel poort.
Mijn probleem ligt waarschijnlijk 1 niveau lager, namelijk de parallel interface zelf.
Hoe kan ik testen of een driver is geladen, en of deze werkt?
het betreft trouwens RedHat 9.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ik krijg daardoor dus mijn extra poort niet aan de gang...
Maar die binden zich maar aan een poort voor zover ik weet,dus die zul je nog een keer moeten laden, als het goed is kun je daarna je 2e poort gebruiken.
De standaard parameters die je tegenkomt gaan ervan uit dat je maar 1 poort hebt, jij hebt er 2, dus je zult zelf even uit moeten gaan zoeken in cat /proc/pci welke irq's enzo het om gaat
[ Voor 28% gewijzigd door moto-moi op 24-02-2004 23:28 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
blijft hij nu ook actief als ik de pc reboot???
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum