Verwijderd
nee maar in het blad staat dec 14 dat is dus vandaag donderdag maar bij mij komt ie altijd op vrijdag maar ik verwacht hem nog niet morgen want de vorige was een kleine week vertraagd door wat voor reden dan ook
RW
RW
Verwijderd
Heb em ook nog niet hier, zal wel morgen komen.
Hopelijk is de post deze keer sneller als vorige maand, want in de winkel lag hij toen wel mooi op tijd.
Hopelijk is de post deze keer sneller als vorige maand, want in de winkel lag hij toen wel mooi op tijd.
De mijn was vorige maand drie weken te laat :(! Ik denk dat ik dit blad maar eens ga opzeggen, want ik had achteraf zo'n *toptitel* aangevraagd met die waarde bon, maar na 3 maanden nog nix gezien :'(!
hmmm das vervelend ik had mijn game binnen 2 weken geloof ik.. ook met zo'n bon gewoon even bellen kan toch ergens fout zijn gegaan? gebeurt bij de beste bedrijven
blup
Ik heb nog steeds niet die van december....hmmmm ff belle??
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Heb em ook nog niet.
Ik vind het een topblad, helemaal na die restyle van een paar nummers terug. Ziet er nu echt wel gelikt uit. Heb alle PCZone's vanaf nummer 7..
.
Ik vind het een topblad, helemaal na die restyle van een paar nummers terug. Ziet er nu echt wel gelikt uit. Heb alle PCZone's vanaf nummer 7..
Ook nog niet, maar verwachte hem ook pas volgende week.
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
Verwijderd
als je pczone een kewl blad vind, vind je zeker het februari nummer van 2001 kewl, staat [MIA]in incl ik
, muhahaha
best goed blad ja ben er vanaf 't begin lid van... maar ook omdat Ben en Laura er toen waren.. nu niet meer
"I sit in my room and imagine the future."
Ja in nummer van february komt fragsquad
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Verwijderd
hehe, nee CnS is ehhh helemaal okOp vrijdag 15 december 2000 13:41 schreef $1CkB0y het volgende:
RealX MIA sucked .... whahahha
nee joh geintje
voor echte nerds -> cns.gamepoint.net
hehe
Verwijderd
ik ga niet voor niks elke zaterdag ff langs met me anale praktijken koffertje 
hij mag nou ook wel weer eens iets trug doen vind ik
Whahahhaha LOL @ realX ... humorik ga niet voor niks elke zaterdag ff langs met me anale praktijken koffertje
Verwijderd
Heb die van december ook nog steeds niet, ze hebben al wel mijn abo weer met een jaar verlengd! Moet toch maar ff bellen met die gasten!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()