Ik weet dat er programma's zijn waarmee je je eigen PC vanaf een ander plek kan bedienen. Ik heb er al een aantal geprobeert, maar het lukt niet. Ik ben op zoek naar een programma waar mee ik via IE mijn PC thuis kan bedienen. Dus zonder op de PC waar ik op dat moment mee werk een programma te hoeven installeren. Weet iemand welk programma ik dan het best kan draaien op mijn PC en welke instellingen in moet gebruiken. Ik heb ADSL van Planet met een speedtouch modem/router. please help
Verwijderd in "Remote control via IE zonder client soft..."
een topic per vraag is zat en aangezien dit verder is uit te vinden met de handleiding van TSWeb of RealVNC, kan deze dicht
een topic per vraag is zat en aangezien dit verder is uit te vinden met de handleiding van TSWeb of RealVNC, kan deze dicht
edit:
overigens is het niet de bedoeling van GoT om precies stap voor stap uit te leggen -> daar zijn handleidingen en tutorials voor. Een beetje tweaker zoekt graag dingen zelf uit
overigens is het niet de bedoeling van GoT om precies stap voor stap uit te leggen -> daar zijn handleidingen en tutorials voor. Een beetje tweaker zoekt graag dingen zelf uit
[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 24-02-2004 22:39 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()