Ik heb een vreemd probleempje bij sommige websites, de site blijft maar refreshen en komt pas na een hele tijd tot stilstand met de mededeling "pagina kan niet gevonden worden" (ik zag em toch echt!)
Dit heb ik nog maar bij enkele sites gezien, maar wel hinderlijk (zoals www.nforce.nl)
Ik heb al een beetje gezocht en heb wat met instellingen als 'vriendelijke foutmeldingen' gespeeld, als dit aanstaat dan laadt de site 1x en springt gelijk naar 'pagina kan niet gevonden worden'. Als het uitstaat dan komt ie in een loop.
Dat was eigenlijk het nuttige wat ik in de search kon vinden.
(ook heb ik het zonder dns geprobeerd de site te bereiken, zelfde resultaat)
Ik heb deze windows installatie al 1,5 jaar, opnieuw installeren is niet echt een optie (beetje ver getweakt en geen tijd om dat opnieuw te doen).
Het heeft wel gewerkt op deze installatie, hardware en lokatie.
(informatie: Winxp Sp1, IE6, Amd-systeem, Demon ADSL via ethernet en router)
Suggesties?
Dit heb ik nog maar bij enkele sites gezien, maar wel hinderlijk (zoals www.nforce.nl)
Ik heb al een beetje gezocht en heb wat met instellingen als 'vriendelijke foutmeldingen' gespeeld, als dit aanstaat dan laadt de site 1x en springt gelijk naar 'pagina kan niet gevonden worden'. Als het uitstaat dan komt ie in een loop.
Dat was eigenlijk het nuttige wat ik in de search kon vinden.
(ook heb ik het zonder dns geprobeerd de site te bereiken, zelfde resultaat)
Ik heb deze windows installatie al 1,5 jaar, opnieuw installeren is niet echt een optie (beetje ver getweakt en geen tijd om dat opnieuw te doen).
Het heeft wel gewerkt op deze installatie, hardware en lokatie.
(informatie: Winxp Sp1, IE6, Amd-systeem, Demon ADSL via ethernet en router)
Suggesties?
[ Voor 16% gewijzigd door floduR op 24-02-2004 22:27 ]