Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

reserve spul verkrijgbaar bij pdashop.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:Z ik heb sinds kort tevens deze pocket pc. Vanaf het begin geen probleem. Al wel een voetgangers gebied tegen gekomen waardoor navigeren niet mogelijk was. Maar even op display klikken en een straat in de buurt uitkiezen, gaat perfect. In een grote stad met meerder " linksafslaan" wegen achter elkaar enige twijvel over de reactie snelheid van navigator. Balkje dat oploopt in het scherm is bovenaan wanneer dame zegt nu naar " links". Wanneer je hier op vertrouwt gaat het goed.

reserve materiaal voor de ze pocket pc heb ik gevonden (wellicht iemand anders ook al?) bij pdashop.nl (3 sets pennetjes a E19,- erg handig om een in de auto te hebben liggen)

Inmiddels via startpagina (pocket pc) materiaal gevonden om te downloaden (spelletjes etc)

verder goed werkend!!

Verwijderd

Welke pocket PC :?

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Uhmz, WTF is je punt in deze posting? Je wil het gewoon graag even vertellen of wat?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:24
Ik denk dat je even bij het goede topic moet posten en geen new topic ;)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

1 hij heeft et over zijn aldi pocet PC
2 pdashop :?

edit i'm whit Archie_T

[ Voor 26% gewijzigd door ThaHandy op 24-02-2004 20:34 ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

geen idee wat je ermee wilt? spam?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.