Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Prijsopgaves BenQ 8700 weg na wijziging

Pagina: 1
Acties:

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 08:12
pricewatch: BenQ PE8700 (WXGA, 1000, 2000:1, DLP)

Ik had vanmiddag even alle prijzen gecheckt van de BenQ PE8700.

Er stonden geloof ik 6 prijsopgaves. Heb er iets van 2 direct gewijzigd en 2 heb ik via dat popup schermpje opgegeven dat de prijs niet meer klopt en waarom niet.

Nu ging ik vanavond kijken of het doorgevoerd was en nu zijn er ineens 4 prijsopgaves weg, en van de 2 die er nog staan klopt er 1 nog niet.

Is er wat misgegaan (bug?) en kunnen jullie dit makkelijk restoren of moet ik zelf alles weer toevoegen en updaten?

[ Voor 3% gewijzigd door Hertog_Martin op 24-02-2004 19:21 ]

• Hertog_Martin
De prijs bij PC vergelijk is: 4.325,00

Zie: http://www.pcvergelijk.nl...oduct.aspx?idx=1388&cel=1

De prijs bij ComputerPirates is wel correct

En 4 andere prijsopgaves zijn dus plots verdwenen

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb die prijs aangepast nu, maar het kan zijn dat de shop zelf voor zijn prijzen zorgt en daardoor de prijzen weer veranderd. Waarom en door wie die andere prijzen zijn verwijderd weet ik niet en kan ik ook niet nakijken.

• Hertog_Martin
Ze zijn inmiddels allemaal weer wonderbaarlijk tevoorschijn gekomen :)

• Harm
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op 25 februari 2004 @ 13:45:
Ze zijn inmiddels allemaal weer wonderbaarlijk tevoorschijn gekomen :)
Ik zie er nog steeds maar twee op het linkje dat je in TS gaf hoor :? .

• Hertog_Martin
Dit is vreemd!

Net kwam de benq 8700 namelijk in de pricewatch tracker op de frontpage.. dus ik klik erop.. en alle prijsopgaves die gister verdwenen waren stonden er weer. Stuk of 6/7..

En nu zijn ze weer weg...

Het spookt hier :D

[ Voor 7% gewijzigd door Hertog_Martin op 25-02-2004 14:06 ]

• Harm
  • Niet online
Ga jij eens naar die pagina in de PW toe en druk de magische toetsencombinatie Ctrl+F5 eens in :) . Als het goed is, zul je dan geen spoken meer zien. Als het toch nog gebeurt dan moet je het maar even melden. Dan laat ik Roelant even de logs doorlopen :P .

• Hertog_Martin
Je bedoelt die goedkoopste.nu?

die heb ik vandaag zelf weer toegevoegd

maar er waren 6 a 7 prijsopgaves.. 4 of 5 daarvan waren gisteravond ineens verdwenen

Vanmiddag kwam de beng pe8700 ineens op de frontpage in de pricewatchttracker.. toen ik op de link in de tracker klikte kreeg ik dus de benq pe8700 pagina en stonden ineens alle prijsopgaves er weer.

Even later naar aanleiding van jouw reaktie weer gekeken en toen stonden alleen die computerpirates en pc vergelijk er weer.

Heb nu goedkoopste.nu weer opnieuw handmatig toegevoegd waardoor er nu 3 staan.. maar de rest is nog pleite

Is denk ik echt iets technisch verkeerd gegaan..
Pagina: 1