Als ik xvid/avi bestanden afspeel zijn deze standaard ingezoomd. Maar op zo'n manier ingezoomd dat ik alleen een gedeelte uit het midden kan zien. Uitzoomen mbv media player helpt niet, dan word het beeld nl grooter maar ik blijf hetzelfde gedeelte zien. Nu heb ik toevallig hier een oplossing voor gevonden, door de file te openen in mpc en dan in de normale mplayer. Alleen is dit niet ideaal. Ik heb de laatste xvid codec geprobeert uit klite pack, nimo pack en nog een andere ace of zoiets.
Als ik mpeg / mpeg2 bestanden wil openen krijg ik een mooi blau scherm dat me zegt: Stop 0x000 bla bla,
Kernel_mode_trap.
Alle codecs heb ik al een weggehaald in de registry en de fysieke bestanden. Andere Detonator/Forceware drivers geprobeerd. Maar nog altijd het zelfde.
Heeft zich dit probleem al een voor gedaan, en is hier misschien een oplossing voor of is het misschien wel beter om win2k opnieuw te installleren.
Als ik mpeg / mpeg2 bestanden wil openen krijg ik een mooi blau scherm dat me zegt: Stop 0x000 bla bla,
Kernel_mode_trap.
Alle codecs heb ik al een weggehaald in de registry en de fysieke bestanden. Andere Detonator/Forceware drivers geprobeerd. Maar nog altijd het zelfde.
Heeft zich dit probleem al een voor gedaan, en is hier misschien een oplossing voor of is het misschien wel beter om win2k opnieuw te installleren.