Toon posts:

Uploadactiviteit tijdens opvragen content van een server *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het ooit eens geweten. maar wat moet ik me voorstellen met het kopieren van gegevens naar een (web) sever? Ja, uploaden maar wat? Is dit nou de Informatieverstrekking op aanwijzing van een cookie ofzo iets dergelijks?
Ik wil weten wat ik kopieer..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 18:59 ]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 20:58

jep

Het vragen aan een webserver wat je wilt zien, het 'handshaken' etcetera kost upload. Elk bericht naar een andere partij kost je dus eigenlijk upload, omdat het op en neer praat. Bij emailen upload je ook naar een email server.

Verwijderd

?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

TheMAzTER mag z'n mail even checken.

Aan de topicstarter het vriendelijke verzoek om even te vertellen wat 'ie nou precies bedoelt. 'Uploaden' van een zelf gemaakte site naar een server? 'Uploaden' tijdens het bezoeken van een site? En zo ja, wat voor info denk je dan dat er precies wordt geupload? Etc.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik bedoel komt neer op de vraag wat ik nou upload tijdens het surfen.
Het in kaart brengen van de up en downstreem word hier op mijn PC ontvangen d.m.v een metertje (niet DU).
Jep heeft al een beetje in grote lijnen vertelt dat het uploaden neer komt op het vragen wat ik hier met hetzij een ftpclient of hetzij de client IE.explorer op mijn scherm wil hebben.
Het gaat hier dus niet over het uploaden van een webpeets.

Verwijderd

intoxicated schreef op 24 februari 2004 @ 19:07:
TheMAzTER mag z'n mail even checken.

Aan de topicstarter het vriendelijke verzoek om even te vertellen wat 'ie nou precies bedoelt. 'Uploaden' van een zelf gemaakte site naar een server? 'Uploaden' tijdens het bezoeken van een site? En zo ja, wat voor info denk je dan dat er precies wordt geupload? Etc.
stoer hoor!!

Maar goed, hoe moet ik nu weten waar die gast het over heeft?

vandaar die ?

dat jij te debiel bent om dat te snappen kan ik ook niets aan doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 19:33:
[...]

stoer hoor!!

Maar goed, hoe moet ik nu weten waar die gast het over heeft?

vandaar die ?

dat jij te debiel bent om dat te snappen kan ik ook niets aan doen
Dan moet je dus niet een "?" neerzetten maar gewoon vragen wat de TS bedoelt

"dat jij te debiel bent om dat te snappen" , flamen tegen een modje is nie zo slim :+

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:50

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 19:28:
Wat ik bedoel komt neer op de vraag wat ik nou upload tijdens het surfen.
Het in kaart brengen van de up en downstreem word hier op mijn PC ontvangen d.m.v een metertje (niet DU).
Jep heeft al een beetje in grote lijnen vertelt dat het uploaden neer komt op het vragen wat ik hier met hetzij een ftpclient of hetzij de client IE.explorer op mijn scherm wil hebben.
Het gaat hier dus niet over het uploaden van een webpeets.
wat je tijdens het surfen onder andere upload is een request naar een bepaald IP-adres, zodat er naar jou informatie verstuurd kan worden (bijvoorbeeld in de vorm van een website)
(is die titelfix niet meteen het antwoord op de vraag? of gaat het echt zeer gedetailleerd om wat er geupload wordt?)

[ Voor 8% gewijzigd door bartvl op 24-02-2004 19:56 ]

Life is not about specs, it is about joy!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

TheMAzTER is tempbanned, ik denk dat 't beter is als we nu weer gewoon over het onderwerp van deze thread gaan praten ;)

Ook ff een titelfixje :)

[ Voor 11% gewijzigd door intoxicated op 24-02-2004 19:47 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1