Ik zit met iets vaags. Ik heb een computer waarop Windows 2003 server draait, met daarom IIS6, PHP en MySql. PHP en MySql draaien prima, alleen doet IIS een beetje vreemd. Als je een bestand wilt downloaden, of executen, dan krijg je de melding dat het bestand niet gevonden kan worden. Dit terwijl die bestanden er toch echt wel staan. Alleen PHP, HTML en plaatjes worden herkend als zijnde bestanden. De rest bestaat gewoon niet voor de server.
Een voorbeeld kun je zien op http://e-vix.ath.cx/test
Als je op test.php klikt, dan is er niets aan de hand, maar zodra je test.ace probeert te downloaden, dan geeft de server dat het bestand niet zou bestaan. Ook met een link naar het bestand toe is het bestand niet te downloaden.
Is er iemand die dit probleem kent en er mogelijk ook een oplossing voor weet? Op Google en in hier op GOT kwam ik niets relevants tegen. Wat ik tegen kwam wees allemaal naar IIS Lockdown (wat alleen maar op IIS4 en IIS5 draait) en naar urlscan.ini, maar dat bestand komt niet voor op mijn pc.
Aan de Mime-types kan het volgens mij ook niet liggen gezien als iets niet voorkomt in de mime-types het normaalgesproken gewoon als een download aangeboden wordt.
Een voorbeeld kun je zien op http://e-vix.ath.cx/test
Als je op test.php klikt, dan is er niets aan de hand, maar zodra je test.ace probeert te downloaden, dan geeft de server dat het bestand niet zou bestaan. Ook met een link naar het bestand toe is het bestand niet te downloaden.
Is er iemand die dit probleem kent en er mogelijk ook een oplossing voor weet? Op Google en in hier op GOT kwam ik niets relevants tegen. Wat ik tegen kwam wees allemaal naar IIS Lockdown (wat alleen maar op IIS4 en IIS5 draait) en naar urlscan.ini, maar dat bestand komt niet voor op mijn pc.
Aan de Mime-types kan het volgens mij ook niet liggen gezien als iets niet voorkomt in de mime-types het normaalgesproken gewoon als een download aangeboden wordt.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25