Toon posts:

[PHP] Aantal Users Online

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het aantal online bezoekers op een pagina willen zien. Nu vraag ik me af: Hoe doe ik da? :)
Kunde dan de actieve sessies op u server tellen ofzo?

Dank bij voorbaat

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ja dat kan en er zijn ook standaard scripts voor, zoek maar op Google :) Het is niet echt het niveau waar we hier op GoT over praten en we doen er ook niet aan om jou gratis van scripts te voorzien.

Verwijderd

Je opent een logfile en gaat dan met de hand tellen hoeveel regels er in staan van verschillende ip-adressen. Zo doe ik het :P

Wat heb je zelf al geprobeerd om te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn?

[edit]
RaR schreef op 24 februari 2004 @ 18:31:
'we' :r

niet te hoog uit de lucht vallen eh
Zonder 'we' waren er denk ik vrij weinig van jouw niet geringe aantal vragen op GoT beantwoord geweest lijkt me zo :+

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 18:36 ]

• McFreak
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

McFraGG de gekste !!

• supakeen
  • Laatst online: 09-09-2025
RaR schreef op 24 februari 2004 @ 18:31:

Ik quoot alleen maar uit de FAQ's en daaraan word iedereen die zich op GoT bevind zich te houden dus dan kan ik veilig over "we" spreken ;)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Astuhblieft :)

[ Voor 6% gewijzigd door GGS_VR6 op 24-02-2004 18:40 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

zmn schreef op 24 februari 2004 @ 18:33:
[...]

Ik quoot alleen maar uit de FAQ's en daaraan word iedereen die zich op GoT bevind zich te houden dus dan kan ik veilig over "we" spreken ;)
Volgens mij quote je niet, maar zeg je ongeveer wat er staat. Ook is het een de taak van de mods om iets over te zeggen. Als je dan toch geen antwoord hebt voor TS dan kan je volgens mij beter niet reageren.

TS zou eens kunnen kijken naar dit php-script ook is W.I.E. een leuke optie zoals aangedragen door GGS_VR6

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 18:46 . Reden: lastig zo'n url ;P ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dit is wel heel erg basic, zoals zmn al aangeeft. Het lijkt me een vrij simpel probleem, je moet ten eerste alle actieve sessies registreren, en dan is het een kwestie van tellen

Nokia, pot verwijt de ketel enzo :X

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.