[PHP] Call to undefined function: xslt_create()

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je zou denken dat dit een onderwerp is wat overal terug te vinden moet zijn, maar dat valt dus niet mee. Tig mensen hebben hier problemen mee, en tijdens een uur Google'en heb ik niet één antwoord kunnen vinden.

Het probleem: "Fatal error: Call to undefined function: xslt_create()".

Als dit om de een of andere reden niet werkt, wat is dan een alternatieve werkende methode om xml/xsl te parsen?

Ben ik nou zo scheel of is er werkelijk zoveel over geluld dat een zinnig antwoord nergens meer terug is te vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Wat is nu het probleem??? Ik zie een foutmelding staan waar een aanroep naar een niet bestaande functie als fout wordt gemeld.

Gewoon of die functie niet gebruiken ( Want hij bestaat niet ) of gewoon zelf die functie schrijven.

Ik denk dat je ff iets duidelijker moet zijn en het een beetje in een context moet plaatsen want ik snap hier geen hout van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard heeft je php versie wel support voor sablotron he :?

phpinfo(); geeft je meer informatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

http://nl.php.net/manual/en/ref.xslt.php

Check dat eens. Je hebt waarschijnlijk XSLT niet meegecompileerd of niet goed geinstalleerd oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 17:57:
Uiteraard heeft je php versie wel support voor sablotron he :?

phpinfo(); geeft je meer informatie ;)
Uiteraard :P

edit: "'--enable-xslt=shared' '--with-xslt-sablot=shared,/usr'", is zo gedaan door m'n ISP, maar lijkt er gewoon goed uit te zien.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gomez12 schreef op 24 februari 2004 @ 17:54:

Gewoon of die functie niet gebruiken ( Want hij bestaat niet ) of gewoon zelf die functie schrijven.
Het is een Sablotron functie als ik me niet vergis, dus zelf schrijven is niet de oplossing gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 18:17:
[...]

Uiteraard :P

edit: "'--enable-xslt=shared' '--with-xslt-sablot=shared,/usr'", is zo gedaan door m'n ISP, maar lijkt er gewoon goed uit te zien.
Hmmz dat is wel vreemd.

Het volgende komt ook gewoon terug:

[center]xslt[/center]
XSLT supportenabled
BackendSablotron
Sablotron Version1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels opgelost, maar voor de toekomst is het misschien handig i.v.m. de search:

Volgens de ISP (ik vind het een dubieus antwoord, maar goed) geeft 'ie o.a. in de phpinfo standaard aan dat xml support/sablotron meegecompileerd is, ook als dat niet 't geval is. Ze hebben 'm toen alsnog meegecompileerd daar, en nu werkt het wel terwijl de phpinfo er nog exact hetzelfde uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:41:
Inmiddels opgelost, maar voor de toekomst is het misschien handig i.v.m. de search:

Volgens de ISP (ik vind het een dubieus antwoord, maar goed) geeft 'ie o.a. in de phpinfo standaard aan dat xml support/sablotron meegecompileerd is, ook als dat niet 't geval is. Ze hebben 'm toen alsnog meegecompileerd daar, en nu werkt het wel terwijl de phpinfo er nog exact hetzelfde uitziet.
Dat is gewoon onzin. Dat zou dan een bug moeten betekenen in de phpinfo() functie. Bij mij heeft ie het altijd juist aangegeven. Als hij was geinstalleerd dan stond dat er, anders niet. Ik denk gewoon dat je ISP iets verkeerds heeft gedaan, maar dat lijkt me ook sterk anders zou die ook niet aangeven dat het wel enabled is. Er zal vast wel een of andere check voor in zitten.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Michali schreef op 04 maart 2004 @ 12:24:
[...]

Dat is gewoon onzin. Dat zou dan een bug moeten betekenen in de phpinfo() functie. Bij mij heeft ie het altijd juist aangegeven. Als hij was geinstalleerd dan stond dat er, anders niet. Ik denk gewoon dat je ISP iets verkeerds heeft gedaan, maar dat lijkt me ook sterk anders zou die ook niet aangeven dat het wel enabled is. Er zal vast wel een of andere check voor in zitten.
Yip, vandaar ook dat ik het dubieus vond (vind).
Pagina: 1