Toon posts:

Mobieltje met pda mogelijkheden incl. navigatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mobieltje met pda mogelijkheden.

Dus eigenlijk een pda waarmee je dus de optie hebt om als navigatie voor in de auto te gebruiken en waar ik mee kan bellen.

Op het werk hebben ze een HP IPAQ H2210. Deze zijn echt supervet, alleen wil ik zoiets, maar dan alleen als telefoon. Is dat er en zoja, waar kan ik dat dan vinden.

Heb er niet zoveel verstand van, maar ben wel erg benieuwd?

Alvast bedankt

greetz, Maikel

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik heb zelf de SonyEricsson P800, das een telefoon en pda in 1.
Je kan er ook een navigatieset (bluetooth volgens mij) bij kopen, en dan heb je dus alles in 1.
Wordt wel een beetje prijzig, die navigatieshit kost 500 euro en de telefoon zelf ook zoiets... :)

PSN: Arienix

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-05 17:02

Sick Nick

Drop the top!

Je kan dan beter richting de MDA/XDA of Qtek 2020 denken, da's een volwaardige pocketpc met gsm mogelijkheid. Daar is gps enzo ook mee mogelijk mits je een gps ontvanger hebt natuurlijk.

Verwijderd

Kijk eens naar een Nokia 7650. Hier moet het allemaal mee kunnen.

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-01 13:59
Ehm, als je een 7650 een PDA kan noemen.........

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Kijk eens op http://www.wayfinder.com/wayfinder/wayfinder.html
Dit werkt op telefoons met het symbian besturingssysteem (Nokia 6100, Siemens SX1, Sony Ericsson P800/P900).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

De Nokia 7650 werkt ook op Symbian en heeft Bluetooth aan boord.

Verwijderd

Wayfinder Bluetooth GPS for Smart Phones

Wayfinder currently works with: NOKIA 7650 / 3650 / 6600 /N-gage, SE P800 and Siemens SX1

http://www.expansys.com/p...e=106374&asource=NOK_7650

Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat >:)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:15

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

handspring Treo 600
Nokia 9210i
Fujitsu Siemens Pocket LOOX 610

Er zijn tientallen van dit soort telefoon PDA's, geef eens wat meer info over je budget, eisen enz...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Ik zou even kijken op http://www.nieuwemobiel.nl
Daar kun je precies al je eisen invullen en dan laat ie zien welke telefoons dat hebben. Hij laat ook zien of een telefoon bijvoorbeeld aan 90% van je eisen beantwoordt.
Deze komt ook wel in de buurt alleen je kunt er niet mee bellen :/

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 19:49 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-05 17:02

Sick Nick

Drop the top!

Dat zeg ik, die MDA/XDA en 2020 zijn gewoon PDA's met gsm mogelijkheid, precies wat ie zoekt.

Verwijderd

Ik denk ook dat een Qtek2020 precies bij jou wensen past. Kan er mee bellen, is supersnel, veel geheugen en TomTom draait er als een tiet mee!

Verwijderd

Topicstarter
ik vind de sony ericsson p900 erg gaaf, maar als ik die koop met nieuw abbonement, ben ik er toch nog lang niet, moet dan nog tom tom pakket kopen ofzo?

greetz, maikel

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 21:32:
ik vind de sony ericsson p900 erg gaaf, maar als ik die koop met nieuw abbonement, ben ik er toch nog lang niet, moet dan nog tom tom pakket kopen ofzo?

greetz, maikel
Doe zelf eens wat onderzoek zeg. TomTom paketten zijn er alleen voor ppc machines en de T3 (palmOS). Als je doelt op navigatie zou ik een pda/telefoon combi nemen die draait op Pocket OS van microsoft. De XDA-II (Qtek 2020 GSM/GPRS).

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor, dat ik niet weet hoe het allemaal in elkaar steekt, weet er gewoon weinig vanaf en wil er graag meer over weten, daar is tweakers toch voor. En het is heus niet zo dat ik zelf niet zoek naar informatie, dus zeiken vind ik ietswat overbodig en zeker onzinnig en niet de moeite waard
DeppOx schreef op 24 februari 2004 @ 21:58:
[...]

Doe zelf eens wat onderzoek zeg. TomTom paketten zijn er alleen voor ppc machines en de T3 (palmOS). Als je doelt op navigatie zou ik een pda/telefoon combi nemen die draait op Pocket OS van microsoft. De XDA-II (Qtek 2020 GSM/GPRS).

Verwijderd

Topicstarter
wat betreft mijn buget, ligt het er een beetje aan, mijn telefoonabbo. loopt ergens midden dit jaar af, dus kan wanneer dit mogelijk is misschien zo'n apparaatje kopen bij een nieuw abbonement (vandaar dat ik begon over de p900). als ik het buiten mijn abbonement om doe wil ik dus een losse pda/gsm en ligt het er helemaal aan wat je er voor terug krijgt, maar hoop eigenlijk dat ik onder de 700 euro wel klaar ben.

greetz,

maikel

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 22:46:
sorry hoor, dat ik niet weet hoe het allemaal in elkaar steekt, weet er gewoon weinig vanaf en wil er graag meer over weten, daar is tweakers toch voor. En het is heus niet zo dat ik zelf niet zoek naar informatie, dus zeiken vind ik ietswat overbodig en zeker onzinnig en niet de moeite waard

[...]
Als ik kijk naar je posthistory is er weinig te zien dat je echt zelf dingen hebt opgezocht. Je loopt dingen te vragen die gewoon zelf op te zoeken zijn als je een beetje nadenkt. Er is genoeg hier in dit topic gepost waar je naar zou kunnen kijken en antwoorden voor je bijzitten. Heb je wel al die posts gelezen? Je vraagt naar TomTom... dan kijk je toch gewoon op de site van de makers? Tweakers is handig voor dingen die niet ergens anders te vinden zijn. Lijkt mij dat je zelfs zonder dit topic genoeg had kunnen vinden op en buiten GoT aan mogelijkheden. Laat ff weten als je hebt gekeken naar de site van TomTom en de MDA/XDA enzo ;) En we zeiken niet, we proberen je een beetje te sturen in de richting van meer initiatief van jouw kant :P

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-05 19:57

SveNRG

Onderweg

Ik krijg deze week ook m'n Nokia 6600 binnen en ben al flink aan het zoeken geweest naar GPS mogelijkheden. Wayfinder is natuurlijk harstikke leuk, alleen ik heb liever een systeem zonder abonnement. Wayfinder kost best veel: 99 euro per jaar. Je maps zijn dan wel up-to-date, maar dat zou ik best zelf willen doen.

Het schijnt dat TomTom navigatie software sinds kort ook voor Symbian OS geschikt is geworden. Dan heb je dus een stukje software en hoef je alleen nog maar een bluetooth GPS module aan te schaffen. Die kan je vast wel los kopen voor zo'n 200 euro.

All that you know, is at an end

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:06
p800 is prima hoor (900 ook trouwens) en daarvoor is software te koop waardoor je er mee kan navigeren

                           

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

GT > I&T, daar horen die dingen waardoor je met anderen kan communiceren thuis :)

LinkedIn
Instagram

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-05 19:57

SveNRG

Onderweg

Bluetooth GPS muis is te koop bij NaviShop voor 185 euro. Op de TomTom site kan ik echter geen benelux navigatie vinden voor de Nokia 6600 op het moment. Zijn hier alternatieven voor? Ik vind Wayfinder zo klote vanwege de prijs en abonnement waar je aan vast zit. :(

All that you know, is at an end

Pagina: 1