@Home Telefonie

Pagina: 1
Acties:

• poortvliet
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 19:57
Matched: telefonie, home
Ik las op de portal van @home dat ze binnenkort @home telefonie gaan aanbieden. Dus bellen via de kabel als je een @home aansluiting hebt. Maar hoe zit het dan met de dienst Twinner?

http://www.home.nl/producten/telefonie/

[ Voor 11% gewijzigd door poortvliet op 24-02-2004 17:34 ]

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-02 22:55

Wekkie

Yeah

Geen matches
Leuk, maar laat ze nou éérst eens die upload verhogen :(

I've got a feeling...

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Waarschijnlijk gaat Twinner gewoon @Home Telefonie heten, that's all.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nee @Home Telefonie is VoIP, twinner is geen VoIP.
@Home Telefonie is een nieuwe dienst en zit momenteel nog in een pilot fase zo te zien.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-02 10:41
Matched: home
Ach geef mij maar gewoon, normaale telefoon via Kpn ;) .
@Home moet eerst maar us wat aan hun stomme mailserver doen, en aan hun snelheden. Niet dat ik @Home heb maar ik hoor deze problemen dagelijks. Ben zelf een trouwe adsl-er :) :7

[ Voor 3% gewijzigd door Westereen op 24-02-2004 20:35 ]

• PolarBear
  • Niet online
Westereen schreef op 24 februari 2004 @ 20:34:
Ach geef mij maar gewoon, normaale telefoon via Kpn.
@Home moet eerst maar us wat aan hun stomme mailserver doen, en aan hun snelheden. Niet dat ik @Home heb maar ik hoor deze problemen dagelijks. Ben zelf een trouwe adsl-er
Anders reageer je niet of onderbouwd. Een bedrijf komt met een nieuwe dienst. Dit staat compleet los van de internet dienst. Klaar. Op deze manier kan geen enkel bedrijf nieuwe diensten verlenen totdat hun andere diensten prima in orde zijn. Sorry hoor maar dit zijn echt 2 verschillende dingen...

• tafmaf
  • Laatst online: 18-02 22:00
Nee laat maar
Hier valt de stroom nog wel eens uit dus kan ik ook niet meer bellen
En toen ik nog @home had was het vaak zo dat mijn modem 2 dagen offline was
Dus is niet echt geschikt voor mij

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

PolarBear schreef op 24 februari 2004 @ 20:31:
Nee @Home Telefonie is VoIP, twinner is geen VoIP.
@Home Telefonie is een nieuwe dienst en zit momenteel nog in een pilot fase zo te zien.
Hmm ik dacht dat Twinner ook stiekem VOIP was, maar je hebt gelijk idd.

• roel-online
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-02 20:03
Ik denk dat het geen succesvole dienst zal worden als het inderdaad VoIP is. VoATM biedt veel meer betrouwbaarheid, is een stuk sneller en vereist geen nieuwe telefoon etc. Het zou dus een vreemde zet zijn van @home als ze VoIP aan gingen bieden, lijkt mij...

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 21:40
roel-online schreef op 27 februari 2004 @ 18:06:
Ik denk dat het geen succesvole dienst zal worden als het inderdaad VoIP is. VoATM biedt veel meer betrouwbaarheid, is een stuk sneller en vereist geen nieuwe telefoon etc. Het zou dus een vreemde zet zijn van @home als ze VoIP aan gingen bieden, lijkt mij...
Een slechte of goede techniek hoeft niets te zeggen over het succes van de dienst! De meeste gebruikers kijken naar hun portemonnee en hoe het allemaal werkt, zal de gemiddelde gebruiker worst zijn :), maar dat is mijn mening.

Ik heb eens een overzichtje gemaakt, en ik bespaar met @home telefonie € 150,- per jaar t.o.v. KPN BelBasis ISDN (@home heeft dus geen ISDN).
(met KPN BelBasis analoog is verschil € 50,-).
Daarbij geeft @home 2 maanden gratis abonnement en kun je je bestaande telefoons behouden.
Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je belgedrag is...

[ Voor 7% gewijzigd door Canard op 28-02-2004 16:48 ]

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-12-2025

e1f

Geen matches
Ze beginnen nu in Tilburg en Zwolle een pilot fase. Ik heb me er maar voor in geschreven. Ik bel toch niet zoveel met m'n kpn lijntje, en wil dus wel een goedkoper abonnement. En als het dan af en toe niet mocht werken heb ik altijd m'n gms nog. Nou maar eens kijken of ik tot de 'gelukkigen' behoor die het mogen testen... we zullen zien.

Verwijderd

hoe ver zijn ze bij @home???Komt dit nog binnenkort? ' t is weer een beetje stil ......

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 13:54

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Geen matches
PolarBear schreef op 24 februari 2004 @ 20:35:
[...]

Anders reageer je niet of onderbouwd. Een bedrijf komt met een nieuwe dienst. Dit staat compleet los van de internet dienst. Klaar. Op deze manier kan geen enkel bedrijf nieuwe diensten verlenen totdat hun andere diensten prima in orde zijn. Sorry hoor maar dit zijn echt 2 verschillende dingen...
volgens mij staat dat niet los van elkaar aangezien je ipv je huidige modem een nieuw modem krijgt met VOIP mogelijkheid....
Pagina: 1