Toon posts:

Superweb met de noorderzon vertrokken??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst het probleem dat als ik inbel dat ik een stem erdoorheen hoor. Het is niet te verstaan. Ik bel met het goede nummer in. En hij is goed aangesloten.

Dus ik SuperWeb bellen. Hebben ze een of andere storing. Dat had ik vorige week ook al bij hun.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Die gasten zijn zo goed als failliet. Ze staan geloof ik sinds deze week onder curatele, en ze hebben uitstel van betaling aangevraagd. Ik zou je geld niet laten afschrijven als je er ook niks voor krijgt.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Nou lekker dan. Ik heb tot Maart betaald.
oe krijg ik dit terug??

• Alkaline
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04-2022

Alkaline

100% acid free

Hoe je geld terug krijgt?

Gewoon je bank bellen voor een stornering. Kan tot 30 dagen na de incasso.

The whole is always greater than the sum of it's parts.

Verwijderd

Zo goed als failliet??
Ze zijn failliet... :( :(
Aan Superweb B.V. is op 7 december j.l. surseance van betaling verleend. Het faillissement is inmiddels aangevraagd.
In verband met het bovenstaande heeft Superweb de dienstverlening aan haar abonnees moeten staken. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.
Bron: http://www.superweb.nl/

op naar vobisnet??? Geef mij maar telkosten. Een stuk veiliger totdat we hier eindelijk Essent@Home krijgen....

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Vobisnet = Superweb, dus die zijn dus ook meteen het haasje.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:12

Vos

AFCA

:):r

Verwijderd

En het is helemaal over met Superweb :(
Klanten zijn zeer waarschijnlijk de dupe en krijgen geld niet terug.
Waarom doet dit verhaal me aan Sport7 denken :?

Zie voor wat meer info:
- Webwereld.nl
- Nu.nl
- Superweb.nl

Verwijderd

Topicstarter
Geld terug krijgen kan niet want het is een automatische incasso.

Verwijderd

Ik had ook een automatische incasso voor superweb , afgeschreven op 1 december f105,--
eergisteren heb ik de postbank gebeld en gisteren stond het weer op mijn rekening.
Gewoon je bank bellen dus en het uitleggen.
Ik zou 't wel snel doen...

Verwijderd

Tsja, maar bij mij is het bedrag begin november afgeschreven.
En daar je alleen binnen 30 dagen kunt storneren. 'k Ga nog wel ene kleine poging doen, maar verwacht er niet veel van...

Verwijderd

Dat superweb is echt wel sucks!!!!!!! Toen ik er lid van was heb ik echt heel vaak zitten balen dat er weer eens storingen waren en kon de helpdesk niet bereiken. Gelukkig zijn ze failiet >:) Vieze hufters hopen we die effe nooit meer terug te zien *D

Verwijderd

Ik baal er wel stevig van want in m'n woonplaats met 5000 + inwoners werkte het de 2 maanden dat ik het had dus gewoon perfect, nooit een stoiring gehad, verbinding was snel en nu dit.

Vaag is wel dat ik zeker weet dat ik na 7 dec nog een keer verbingen heb gehad met superweb na zo'n kleine 2 dagen ook raar gepiepo en geknasr te hebben gehoord en een vage stem erdoorheen.....

maargoed, dus 1 resterende maand abogeld door de plee heen, maarja, shit happens, daar gaat de telefoonrekening dus weer.
Pagina: 1