CS meerdere knoppen probleem

Pagina: 1
Acties:

• Renbro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-01 10:43
Ey mensen ik heb een probleem in counter strike en hoop dat iemand van jullie mij verder kan helpen.
Ik heb gisteren met binds is flink omgegooit, ik loop nu met uhjk. Alles werkt goed alleen zodra ik vooruit loop en strafe tegelijk (u en h/k dus) dan reageren een paar knoppen niet meer namelijk i, o en m.
Erg irritant en ook erg raar want het is alleen maar bij die knoppen, voor de rest werkt elke combinatie perfect. Als ik in kladblok dezelfde combinatie probeer dan doet die het met die paar knoppen ook niet.

Mijn vraag is natuurlijk weet iemand hier een oplossing voor (nieuw toetsenbord ofzo is ook een optie), ik gebruik nu het Logitech office internet keyboard op mijn PS2 port en mijn OS is windows XP.

Als iemand het bij zichzelf wil proberen kan je hier mijn config downloaden.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:16
gebruik je de logitech drivers of die van windows xp?
en welke cs bedoel je? 1.5 of 1.6?

• Renbro
Crash-Override schreef op 24 februari 2004 @ 19:03:
gebruik je de logitech drivers of die van windows xp?
en welke cs bedoel je? 1.5 of 1.6?
Ik gebruik de standaard windows xp drivers voor zowel me muis als me toetsenbord en ik speel 1.6. Maar aangezien ik het ook in windows heb (als ik die toestencombi in bv. kladblok probeer) ligt het denk niet aan CS.

Toch heb ik even de nieuwste toetsenbord drivers geprobeerd maar jammer genoeg haald het niets uit. :'(

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:43
Heb jij toevallig zo'n keyboard die je ook als USB aan kan sluiten maar ook als PS/2 (convertertje erop)?

Ik heb namelijk ook een logitech internet navigator keyboard en met Medal of Honor AA kan ik ook niet meer leanend lopen

Erg irri maar naar mijn weten niets aan te doen

• Renbro
Nippletwister schreef op 24 februari 2004 @ 21:54:
Heb jij toevallig zo'n keyboard die je ook als USB aan kan sluiten maar ook als PS/2 (convertertje erop)?

Ik heb namelijk ook een logitech internet navigator keyboard en met Medal of Honor AA kan ik ook niet meer leanend lopen

Erg irri maar naar mijn weten niets aan te doen
Nope echt PS/2, heb jij hem trouwens ook als USB geprobeerd?
Misschien doet die het daar wel met meer knoppen op?

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Hmmz vreemd hoor, het wil bij een toetsenbord in zijn algemeenheid nog weleens gebeuren dat als je meer dan (ik noem maar ff wat hoor) 4 toetsen in drukt dat ie dan niet meer reageert als het ware. Maar dat zou dan met elke toetsencombinatie zo moeten zijn...

Werkt het met een ander toetsenbord wel goed?

• Renbro
UnderFlow schreef op 25 februari 2004 @ 03:06:
Hmmz vreemd hoor, het wil bij een toetsenbord in zijn algemeenheid nog weleens gebeuren dat als je meer dan (ik noem maar ff wat hoor) 4 toetsen in drukt dat ie dan niet meer reageert als het ware. Maar dat zou dan met elke toetsencombinatie zo moeten zijn...

Werkt het met een ander toetsenbord wel goed?
Precies ja dat zit me ook zo dwars, ik heb het ook nog even met een MS internet keyboard op USB geprobeerd maar hij doet het nogsteeds.
Hebben jullie trouwens soort gelijke problemen?
Ik ga namelijk volgende week een nieuw mobo + geheugen + processor halen en misschien heb ik dan kans dat dit probleem ook verhopen is?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
probeer eens een andere keyboard indeling in te stellen. (onder language)
wissel tussen US en US(international)

TheS4ndm4n#1919

• Renbro
RocketKoen schreef op 25 februari 2004 @ 11:44:
probeer eens een andere keyboard indeling in te stellen. (onder language)
wissel tussen US en US(international)
Heb het geprobeerd meerdere talen maar het haald niets uit.

Verwijderd

Werkt niet, ik heb hetzelfde probleem, ook logi blabla, usb en alle andere onzin erbij, maar het keybord kan gewoon niet genoeg keys tegelijk aan... Oplossing: koop ander keybord....

• Renbro
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 12:56:
Werkt niet, ik heb hetzelfde probleem, ook logi blabla, usb en alle andere onzin erbij, maar het keybord kan gewoon niet genoeg keys tegelijk aan... Oplossing: koop ander keybord....
Zoals?
Ik heb er nu al 2 getest en beide doen het niet, microsoft en logitech.

• Renbro
Ik zat te denken aan deze.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15
Ik heb hetzelfde toetsenbord als waar jij aan denkt en ik heb er geen problemen mee, maar volgens mij ligt dat ook helemaal niet aan je toetsenbord, maar is het meer een Windows/software fout of instellingen.

Maar je zou het kunnen proberen, want het is sowieso een fijn toetsenbord en anders breng je 'm gewoon terug ;)

The devil is in the details.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:58
ik heb je config gedownload en even bij mij gebruikt....bij mij lijkt het toch wel te werken. (heb niet uitvoerig getest, maar lopen strafen en reloaden tegelijk lukte me :))
vage shit..probeer eens een ander toetsenbord?

offtopic:
wat een klote-binds

• Renbro
BvR-HyPeRiOn schreef op 26 februari 2004 @ 13:57:
ik heb je config gedownload en even bij mij gebruikt....bij mij lijkt het toch wel te werken. (heb niet uitvoerig getest, maar lopen strafen en reloaden tegelijk lukte me :))
vage shit..probeer eens een ander toetsenbord?

offtopic:
wat een klote-binds
Mwa ik heb er al 2 getest he dus veel zal dat niet uithalen, naja ik ga toch zo een nieuw mobo + toebehoren bestellen dus misschien is het probleem dan gelijk opgelost.

offtopic:
Ik merk dat ik veel beter aim als ik wat dichterbij zit met mijn handen (meer relax stand denk ik) dus daarom probeerde ik het even zo maar toen liep ik dus tegen dit probleem.
Pagina: 1