Ik heb net een Bot geinstalleerd voor MSN. Hij werkt echt super en je kan ook je eigen reacties invoeren. Ook kan je teksten die anderen hebben bedacht invoeren. Zijn er misschien nog meer mensen die een leuke bot hebben geschreven voor msn botje?
Hier heb ik een voorbeeld wat ik net even heb geschreven:
/add Hallo*|Hoi*|Hee*|Hai*|Heuj*|Goeiendag*|Dion*[][]Hoi![][]Overige
/add Alles*|Hoe*[][]Goed, met jou ook?[][]Overige
/add ja goed*|Met*|Zeker*|Jazeker*|Nu*[][]Ah mooi, maar weet je.....|Ok, maar moet je horen.|Leuk voor je maar. ...[][]Overige
/add Wat*|Nee*[][]Ow... je zit eigelijk tegen een computer te praten.[][]Overige
/add ?*[][]Ja dit is een Bot waar je tegen praat maar Dion komt zo terug.|Dit is Dion niet maar die komt zo terug.[][]Overige
/add Wie*[][]Een bot, maar Dion komt zo terug.[][]Overige
/add Hoe*[][]Dit is gewoon een progje waarin ik antwoorden op mogelijke reacties en vragen van iemand heb gezet.[][]Overige
/add een*[][]Een Bot, dat is een programma wat voor Dion reageert als ie er niet is. [][]Overige
/add Hoezo*[][]Nou zoals is het zeg, ik ben een Bot die voor Dion invalt als die er niet is.[][]Overige
/add *waarom*[][]Omdat ik daar zin in heb. [][]Overige
/add *oops*|*oeps*|*ooooops*|*oooops*|*woeps*[][]DOM!!! SUKKEL![][]Overige
Je kan botje gratis downloaden op: http://www.tnhteam.com/
Hier heb ik een voorbeeld wat ik net even heb geschreven:
/add Hallo*|Hoi*|Hee*|Hai*|Heuj*|Goeiendag*|Dion*[][]Hoi![][]Overige
/add Alles*|Hoe*[][]Goed, met jou ook?[][]Overige
/add ja goed*|Met*|Zeker*|Jazeker*|Nu*[][]Ah mooi, maar weet je.....|Ok, maar moet je horen.|Leuk voor je maar. ...[][]Overige
/add Wat*|Nee*[][]Ow... je zit eigelijk tegen een computer te praten.[][]Overige
/add ?*[][]Ja dit is een Bot waar je tegen praat maar Dion komt zo terug.|Dit is Dion niet maar die komt zo terug.[][]Overige
/add Wie*[][]Een bot, maar Dion komt zo terug.[][]Overige
/add Hoe*[][]Dit is gewoon een progje waarin ik antwoorden op mogelijke reacties en vragen van iemand heb gezet.[][]Overige
/add een*[][]Een Bot, dat is een programma wat voor Dion reageert als ie er niet is. [][]Overige
/add Hoezo*[][]Nou zoals is het zeg, ik ben een Bot die voor Dion invalt als die er niet is.[][]Overige
/add *waarom*[][]Omdat ik daar zin in heb. [][]Overige
/add *oops*|*oeps*|*ooooops*|*oooops*|*woeps*[][]DOM!!! SUKKEL![][]Overige
Je kan botje gratis downloaden op: http://www.tnhteam.com/
www.diovisuals.co,