Toon posts:

Asus Cusl2 en geintegreerde 3com nic, hoe ..

Pagina: 1
Acties:

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Check ut boekie eens of daar iets over instaat.. misschien hoort er een 'kabeltje' bij ut board voor die aansluiting, Check boek for Pins ;)

Macconner! | speed 733@1007 :)

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

ik zou niet zo veel moeite doen... Ga gewoon een 3Commetje halen (zijn zo duur niet meer), en prop die er in. :) Als je met zo'n 'ncr' (dacht ik) gaat werken, is je Cpu load ook weer hoger (Correct me if i'm wrong dudes!). Lees ut boekie eens aandachtig, de aansluitingen. Welk board hebbie Precies.. Ik heb zelf een CUSL2, maar geen NIC oid.

cya

Macconner! | speed 733@1007 :)

Verwijderd

Euh ik heb ook een cusl2, maar daar zit echt geen UTP aansluiting op, daar heb je toch echt een PCI 3com NIC voor nodig.

Verwijderd

Dalijk ga ik aan mezelf twijfelen hoor, en dan wil ik op me mobo gaan zoeken, maar in de handleiding of op de site is daar echt niex van terug te vinden.

Verwijderd

Nou dat werkt alleen als je er dus die CNR kaart in doet die erbij hoort, maar zie maar is aan die CNR kaart te komen, en dat is waarschijnlijk voor ons duurder dan een retail 3com NIC.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, zulke kaartjes zouden juist spotgoedkoop moeten zijn, omdat t niks toevoegt, behalve de daadwerkelijke utp- aansluit mogelijkheid. :) Maar of ze al te krijgen zijn en ervaringen weet ik nix vanaf, ...

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 16:02 schreef jumperFreed het volgende:
Nee, zulke kaartjes zouden juist spotgoedkoop moeten zijn, omdat t niks toevoegt, behalve de daadwerkelijke utp- aansluit mogelijkheid. :) Maar of ze al te krijgen zijn en ervaringen weet ik nix vanaf, ...
Jah goedkoop voor OEM's ;) niet voor de simpele consument die 1 zo'n kaart komt aanschaffen.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Uit de Anandtech review :
In line with the fact that the CUSL2 is a top of the line board is the inclusion of the 82801BA I/O Controller Hub 2 (ICH2), which is what differentiates the i815E from the regular i815 chipset. Compared to ICH1, ICH2 adds support for Ultra ATA/100, a second USB controller, and an integrated Intel 82559 network controller.
Nou dr zit ECHT geen 3com op hoor (waarom zou die erop zitten, tis toch een Intel chipset??). En je hebt inderdaad zo'n CNR kaartje nodig, daar zitten alleen de aanluitingen en misschien 2 of 3 andere onderdeeltjes op. En dan heb je een Intel netwerkkaart in je PCtje zitten.
Pagina: 1