Toon posts:

Xfire

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
www.xfire.com
Vet proggie, en makkelijk..
soort msn achtig iets. je kan vrienden of mensen uit je clan daarin zetten en altijd zien waar ze spelen enzo.. ook zie je hoeveel mensen er op de server zitten, wat de ping ongeveer is voor jou. met een simpele klik op 'join' word het spel gestart..
xfire ondersteunt niet alle spellen, kijk maar op de website voor meer info..

Verwijderd

Is dit niet iets meer voor Software Algemeen?

Enne ik gebruik altijd MSN. Nog liever dan deze rotzooi :)

Verwijderd

Topicstarter
heb er nog aan gedacht of het niet beter in software algemeen gezet kon worden maar dit is echt een proggie bestemd voor gamers, dus vandaar..

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik gebruik ook Xfire en doe mijn best om al mijn clanleden aan Xfire te krijgen.

Xfire is echt ideaal omdat je precies kan zien wie welk spel zit te spelen, en vooral ook op welke server ze zitten te spelen. Het leuke is dat er steeds meer games aan toe worden gevoegd waarin je via Xfire rechtstreeks een server kan joinen waar je vrienden ook spelen. Heel handig als je een game hebt waar geen buddylist in zit... scheelt je echt veel zoekwerk om je vrienden op te zoeken. :)

En met Xfire heb je ook geen vervelende pop-ups tijdens het gamen meer. De berichten worden netjes pas weergegeven als je uit de game komt.

Dus ICQ gebruik ik voor de alledaagse dingen, en Xfire draait altijd mee om m'n gamingvrienden snel op te sporen. Xfire is echt een verrijking voor de gamingscene en zeker geen 'rotzooi' zoals iemand hiervoor durfde te beweren. :7

[ Voor 22% gewijzigd door CJ op 24-02-2004 17:36 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
heerlijke tool , gebruim m al een paar weken heb iets van 80 mensen dr in en verveel me nooit

zeeeeer nice

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Dit topic is niet echt iets voor Spielerij - Games & Discussies, mischien dat ze hem in Software Algemeen maar vraag voor de zekerheid maar even aan de SA mods als ze een dergelijk topic daar willen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.