Toon posts:

Travelmate 800 + ProWireless lan wil niet werken (radio off)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Travelmate 800 en ben er heel erg tevreden mee, alleen ik had toen per ongeluk een Asus Spaclink kaartje gekocht PCI en deze eigenlijk altijd gebruikt icm mijn acer, aangezien er een ingebouwde wlan kaart inzit dacht ik deze na een frisse herinstallatie te gebruiken. Scheelt weer wat inpak werk :) Maar nu blijf ik op het volgende probleem stuite:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/O93RM37C036/picserver.jpeg

Ik heb al vanalles geprobeerd alles staat aan ook in aparaatbeheer niets raars. Wat to do, het rare is dat ie vanmiddag opeens zei hallo ik ben er, toen was ik ingelogd op mn vriendin der account.

Intel Prowireless Lan 2100 3B Mini PCI

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 16:14 ]

• eennaampje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:39
hoi
je moet ff naar start->control panel daar op switch to classic view dan naar network connections en dan even je wireless connection openen dan properties en dan wireless en dan use windows to configure my wireless network settings afvinken dan kan je als het goed is settings in je acer configuratie util gebruiken

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Ik zie in je plaatje ook staan dat de "Hardware radio swith" op off staat -- zit er niet toevallig een knopje op je behuizing waarmee je wireless lan kunt in- en uitschakelen? En de wireless connectie moet natuurlijk ook in Windows zelf zijn ingeschakeld, maar dat zal vast wel goed zitten ;).

Verwijderd

Topicstarter
:X
wouterve schreef op 24 februari 2004 @ 19:16:
Ik zie in je plaatje ook staan dat de "Hardware radio swith" op off staat -- zit er niet toevallig een knopje op je behuizing waarmee je wireless lan kunt in- en uitschakelen? En de wireless connectie moet natuurlijk ook in Windows zelf zijn ingeschakeld, maar dat zal vast wel goed zitten ;).
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Kan gesloten worden, ik ben echt N00B :) thnx anyways