Hard aanpakken die kwallen.

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 21:05
Zo'n hele meuk zit nu het OTF forum onder te pleuren met van die troep omdat het Onzin Forum weg is. Is het niet gewoon beter om waarschuwingen weg te laten en meeteen ban erop te gooien? Dan dringt het denk ik wat harder door ofzo. Ik weet niet of het nu al gebeurd anders close/delete deze topic maar.
Maar ik vind wel dat er hard op moet worden getreden.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Ik doe mijn best. Llewella helpt aardig mee ;)

Maar je hebt zeker gelijk, als ze zo doorgaan, dan zijn ze zo gebanned. Deze personen willen even de grenzenverkennen oid en dat gaat gewoon te ver... It';s that simple.

Bericht hierboven

Verwijderd

Kun je niet gewoon een topic openen op datum 1-1-2002 en daarin een waarschuwing zetten?

• Floor-is

Floor-is

5.2

Goed plan Paz, ga ik nu doen.

Bericht hierboven

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 14:57 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik doe mijn best. Llewella helpt aardig mee ;)

Maar je hebt zeker gelijk, als ze zo doorgaan, dan zijn ze zo gebanned. Deze personen willen even de grenzenverkennen oid en dat gaat gewoon te ver... It';s that simple.
Jah...pfff... ik was al helemaal af van gisteren en ben maar vroeg gaan slapen, maar vandaag is het nog erger dan gisteren!
Ik ben blij dat je het besluit tot nog hardere aanpak hebt genomen want ik schijn dus echt geen invloed te kunnen uitoefenen op sommige mensen...

• Floor-is

Floor-is

5.2

Llewella: Zet ff je ICQ aan oid (of zet me op je visible list) dan kunnen we overleggen.

Verder schijn ik ook al weinig invloed te kunnen uitoefenen, daarom heb ik in overleg met Daniel besloten niet meer te waarschuwen, maar meteen te bannen. Ik ben nog bezig met een stuk uitleg, maar dat is best wel lastig. Het duurt dus nog eventjes voor ik dat af heb.

Bericht hierboven

Pagina: 1