Hey,
Moet het toch nog even vragen.
Wat is nou het beste kwaliteit dat ook nog het kleinste is en redelijk klinkt voor een Flash MP3 Speler.
Kom dus niet met die HDD dingen want daar gooi je met hoge kwaliteit tog nog een heleboel shit op
Ik heb ene Flash Speler van 256 mb (Xen EMP-200) en zit echt te klooien met welke ik nou steeds wil van kwaliteit.
Ik heb altijd een heleboel nummers die ik erop wil.
WMA op MP3-spelers klinken een stuk beter dan op de PC heb ik duidelijk gemerkt.
Ik zat te denken aan deze:
WMA 64kbit (klinkt het slechts)
WMA VBR50 (iets van 50-80kbit)
WMA 80kbit
MP3 112kbit (tog niet zo mooi geluid)
MP3 128kbit (het beste)
Of MP3 VBR.
Maar ik weet niet welke VBR
Als 1 van jullie dat nou weet en je mening over de kwaliteiten van 64-192kbit geven voor MP3-spelers.. is ut welkom
Moet het toch nog even vragen.
Wat is nou het beste kwaliteit dat ook nog het kleinste is en redelijk klinkt voor een Flash MP3 Speler.
Kom dus niet met die HDD dingen want daar gooi je met hoge kwaliteit tog nog een heleboel shit op
Ik heb ene Flash Speler van 256 mb (Xen EMP-200) en zit echt te klooien met welke ik nou steeds wil van kwaliteit.
Ik heb altijd een heleboel nummers die ik erop wil.
WMA op MP3-spelers klinken een stuk beter dan op de PC heb ik duidelijk gemerkt.
Ik zat te denken aan deze:
WMA 64kbit (klinkt het slechts)
WMA VBR50 (iets van 50-80kbit)
WMA 80kbit
MP3 112kbit (tog niet zo mooi geluid)
MP3 128kbit (het beste)
Of MP3 VBR.
Maar ik weet niet welke VBR
Als 1 van jullie dat nou weet en je mening over de kwaliteiten van 64-192kbit geven voor MP3-spelers.. is ut welkom