Toon posts:

Iemand ervaring met Tigerdirect.com?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kon het juiste forum niet vinden dus daarom maar hier:

Heeft iemand hier ervaring met Tigerdirect.com? Ze hebben daar op het moment een leuke aanbieding die me wel aanspreekt:

- ULTRA Dragon Jet Black ATX Mid-Tower Case with Clear Side
- Syntax - S8601MP - VIA Socket 370 microATX Motherboard with Audio, Video, USB 1.1, AMR, WOL and 10/100Mbps Ethernet LAN Support with integrated VIA C3 1.2Giga Pro Processor
- Premium 300 Watt ATX Power Supply

Dit alles voor slechts $ 122,98!!!!

De prijs is zo onvoorstelbaar laag, dat ik niet weet of dit wel klopt of niet. Dit systeem kan mooi als backup server (na inbouw HDD) volstaan en is niet duur.

Vandaar dus mijn vraag of iemand ervaring heeft met dit bedrijf...

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Ik weet van een kameraad van me in de VS dat hij daar wel eens besteld heeft, en geen problemen gehad..

Let wel even op, $122,98 is genoeg voor de nederlandse douane om import heffing / BTW te gaan verrekenen en dan kan het nog wel eens duur uitpakken.

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hoeveel zou de BTW bedragen dan? Ben bezig wat voor mezelf op te zetten en dus zou ik de BTW wel eventueel kunnen aftrekken van de belasting! :)

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

www.douane.nl
Die kunnen je alles in detail uitleggen. Heb zelf ook een paar keer gebeld met vragen en op basis van hun info, erm, mijn zaken op een 'andere wijze' laten verzenden.

[ Voor 12% gewijzigd door Emmeau op 24-02-2004 15:27 ]

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Topicstarter
OK, dank je!