Rollercoaster Tycoon 2 + Uitbreidingen |
[rml][ PC] Rollercoaster Tycoon 3![/rml] |
Tja, ik weet het, het is een vrij leuk spel en vooral verslavend. Heb de search gebruilt maar vindt het grote RCT2 topic niet. Misschien over het hoofd gezien, dus aub vergeef me. Rollercoaster Tycoon 2 is een spel waar je je eigen pretpark uit de grond kan stampen. Achtbanen, draaimolens, circus, botsauto's ect. ect. Na het s6 van RCT 1 vond Infogrames het tijd voor de 2e deel. Jullie denken nu van. "Huh? Hij is toch al lang uit?" Ja dat klopt, maar wilde toch maar dit leuke spel weer een nieuwe topic geven. Na de komst van Rollercoaster Tycoon 2, kwamen er nog 2 Uitbreidingssetten op de markt. Ze heten "Wacky Worlds" en "Time Twister". Ik heb alleen maar "Wacky Worlds" in bezit, en ben aan het nadenken of ik "Time Twister" nog ga aanschaffen. Ja, een Die-hard RCT fan moet ze allemaal hebben Iedereen heeft dit geweldige spel wel is gespeeld of gehoord. Een must-have voor een gamer die houdt van bouwen, bouwen en ga maar door. Door de bovenstaande genoemde attracties kan je nog veel meer doen. Bomen- en bloemparken aanleggen. Een waterfonteinparkje aanleggen (en niemand laten verzuipen Meer heb ik niet zoveel te vertellen! Ik zal zeggen, pak hem uit je kast en installeer hem. Tis zeker weer de moeite waard. Maak screenshots van je park, en post ze in dit gedeelte. S6! |
Screenshots van Rollercoaster Tycoon 2 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Screenshots uit "Wacky Worlds" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Screenshots uit "Time Twister" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Besturingssysteem: Windows® 98/ME/2000/XP Processor: Pentium® II 300MHz of hoger Geheugen: 64 MB RAM ( 128 MB aanbevolen ) CD-DVDrom: 16x of sneller Grafische kaart: Met Windows® 98/ME/2000/XP-compatible videokaart* Sound kaart: Met Windows® 98/ME/2000/XP-compatible geluidskaart* DirectX®: DirectX® versie 8.1 of hoger |
Official Rollercoaster Tycoon 2 Site Official Rollercoaster Tycoon 2: Wacky Worlds Site Official Rollercoaster Tycoon 2: Time Twister Site ![]() |
Heb jij nog misschien meer informatie of Tips voor dit spel, en wil je dat het in dit topic wordt geplaatst? Zing je vraag hardop. En het kan vervuld worden. |
Best wel leuk en aardig |
Eigenlijk was het al wel bekend, maar desalniettemin heeft Atari aangekondigd dat Rollercoaster Tycoon 3 eind dit jaar in de schappen zal liggen. Met dit derde deel in deze goedverkopende reeks pretparkbouwgames, zal de reeks haar overstap naar de derde dimensie maken. Buiten deze grafische vernieuwing is ook de gameplay aan verandering onderhevig. Zo zal de AI van de bezoekers van je pretpark een stuk geavanceerder zijn waardoor de uitdaging om een succesvol park te bouwen, een stuk groter zal zijn.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rollercoaster Tycoon 3 wordt ontwikkeld door Frontier Development in samenwerking met Chris Sawyer, de bedenker van het origineel. Frontier is onder andere bekend van het leuke Dog's Life voor de PS2 en het eveneens erg grappige Wallace & Gromit. |
BMWM3 en Deurmat zijn bezig een RCT2 contest te maken, maar we zoeken nog mensen die mee willen doen. Heb je interesse? Schijf je in. (gewoon even melden) Hieronder enkele members die al zijn ingeschreven • BMWM3 (Organisator / Jury) • Deurmat (Organisator / Jury) • Robin Vreuls (Jury) • Marrruuuk • DarkM • Upke Dupke (misschien) • Rogier V (misschien) • Mistix Download de scenario voor de RCT2 contest Download en voeg hem in je Rollercoaster Tycoon 2 "Scenarios" map De Contest sluit t/m 18 April 2004. 19/20 april heb je de uitslag. |
Ja, er is een demo van Rollercoaster Tycoon 2 beschikbaar. Je kan maar een kwartier á een half uur mee bezig houden. De demo kunnen jullie downloaden door op 1 van 2 onderstaande mirrors te klikken... • Rollercoaster Tycoon 2 Demo [ Mirror 1 ] • Rollercoaster Tycoon 2 Demo [ Mirror 2 ] |
Ja, dat is een goede vraag. Maar gelukkig weet ik wel raad |
Tegenwoordig worden er prachtige startposts gemaakt en natuurlijk mag je deze mensen een compliment geven voor hun moeite, alleen is het niet de bedoeling, zoals hoe het er tegenwoordig aan toe gaat. Replies met enkel "Mooie startpost :9" of in die trant worden niet meer toegestaan, omdat het simpelweg te veel worden, sommige topics krijgen eerst meer dan 25 complimentjes en daarna begint de discussie pas. Je kunt een complimentje geven in een "gewone reply" met de offtopic tag of deze user aanspreken via ICQ/MSN of email. |
Made by: BMWM3™ |
Hier graag verder
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 12:23 ]