Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen verzendkosten bij Conrad!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 23:00
Ik krijg net een mailtje dat ik graag met anderen wil delen:
Geachte heer, mevrouw,

Ook bij Conrad Electronic is het vijf dolle dagen carnaval, daarom willen wij voor u ook graag eens iets geks doen:

Afbeeldingslocatie: http://www.conrad-electronic.nl/images/verzendkostenvrij.gif

Wij hebben nu een fantastische actie voor onze internetklanten. In de periode van 20 t/m 25 februari worden bij uw bestelling geen verzendkosten berekend: een besparing van maximaal € 8,75!

De aanbieding is alleen geldig voor bestellingen vanaf € 25,- die u via internet doet. Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties.

Wacht dus niet langer en plaats nú uw bestelling op www.conrad.nl!

Met vriendelijke groet,

Conrad Electronic Nederland BV
Dus als je nog interessante snufjes nodig hebt voor je casemod: Go for it! :)

de betreffende nieuwsbrief

[ Voor 6% gewijzigd door bredend op 24-02-2004 15:13 ]

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:07
Aleen jammer dat je dat nu pas post. (kijk even naar de looptijd van deze actie en de datum van vandaag).

Was dus denk ik bij wel meer mensen al lang bekend.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dat mailtje kreeg ik net ook :)

Maar heb niks nodig :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:30

Hu9o

Schokkend

nou dan moet je snel opzoeken wat je daar wilt halen wil je nog goedkoop uit zijn....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 23:00
Hij is vandaag verstuurd door Conrad, waarschijnlijk loopt de actie gewoon niet goed genoeg en willen ze mensen erop attenderen.

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:07
Hij is dan wel vandaag verstuurd, maar vorige week ook al een keer.

Verwijderd

Kom je daar nou al mee? Staat al sinds vorige week vrijdag super groot op de site als je naar www.conrad.nl gaat.

Alleen waarschijnlijk heeft niemand het opgemerkt en dat ze daarom die mail nog ff de deur uit doen.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

wij hadden net daarvoor een bestelling gedaan van 370 euro ofzo :D :P
allemaal rc stuff :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Bij Conrad betaal je € 3,45 rembours, € 3,40 porto, € 1,90 handlingkosten, € 0,55 verzekering en eventueel een toeslag van € 8 als je bestelling kleiner als € 20 is. Zie: Conrad leveringsvoorwaarden + contactinfo. Kortom, het loont de moeite om je lokale electroshop binnen te wandelen.

Bedankt voor de tip, maar ik zie hier voor de rest niet een positieve discussie uit voortvloeien, reden voor mij om hem onderaan sticky te maken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.