hallo ik heb een access point met een pcmcia kaart dit alles werkt met win xp pro internet delen en netwerk maar nu wil ik hem beveiligen met een mac adress en wep 128 bit nu moet in alle bij het zelfde staan ware het niet dat bij me laptop 10 digits en me accespoint 5 digts moet staan ik heb contackt opgenomen met asus ik heb hun software gebruikt maar ze doen niet aan ondersteunig omdat ze alleen hardware leveren en nu is mijn draadloze netwerk niet beveiligd
Verwijderd
Oke, leuk verhaal (vooral die leestekens maken het erg duidelijk!). Balen dat je boeltje niet beveiligd is. Wat is nu eigenlijk je vraag, want die zie ik niet staan!?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 15:07 ]
Leuk voor jeVerwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 15:04:
hallo ik heb een access point ... *veel onduidelijk gebrabbel* ...en nu is mijn draadloze netwerk niet beveiligd
Aldus sprak ik.
Je hebt na 8 minuten geregistreerd te zijn, je eerste topic geopend. Ik denk niet dat je in die tijd de tijd hebt gehad om de search te gebruiken of de FAQs te lezen. Effe doen, is iedereen blij...
(btw: leestekens bestaan om het lezen makkelijker te maken, use them) (no flame intended)
(btw: leestekens bestaan om het lezen makkelijker te maken, use them) (no flame intended)
May the lords of Kobol guide you...