Ik ben in het trotse bezit van een Comprak Deskpro. Voeding was een beetje mager, en ik heb er een nieuwe voeding ingezet: beetje zagen enzo om hem erin te krijgen. HIJ DOET HET! Nou ja, bijna dan. Zowel windows 98 als 2k willen niet opstarten. Win2k: blauw scherm met de mededeling dat een HD kapot is ofzo, en win98 stopt gewoon halfverwegen. KUT KUT KUT dus. Fdisken danmaar. Gedaan, geformateerd, actieve partite gekozen, opnieuw instaleren... hmm win98 vliegt uit de instalatie als hij begint met "copying files for instalation" en win2k houd er bij het formateren naar NTFS mee op met de mededeling dat "ik eens moet kijken of mijn HD aanstaat"
Nu heb ik 2 HD's erin hangen, een WD 10GB en een Maxtor 6.4 GB, en beiden hebben precies hetzelfde probleem: Lezen en schrijven kan wel, np, maar windows instaleren gaat niet. Wat is er loos?
ps. voor de nieuwe voeding deed alles het normaal. Alleen om te branden moest de computer uit, voeding uit de CD-Rom speler, en compu aan, anders kreeg ik tijdens het branden een "power calibration error".....
Nu heb ik 2 HD's erin hangen, een WD 10GB en een Maxtor 6.4 GB, en beiden hebben precies hetzelfde probleem: Lezen en schrijven kan wel, np, maar windows instaleren gaat niet. Wat is er loos?
ps. voor de nieuwe voeding deed alles het normaal. Alleen om te branden moest de computer uit, voeding uit de CD-Rom speler, en compu aan, anders kreeg ik tijdens het branden een "power calibration error".....