Toon posts:

XP uitschakelen, revert, netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi..

Ik heb nu een probleem: Ik heb een netwerk, met gedeelde internet verbinding, twee pc's op XP. netwerk werkt wel, maar sinds een paar dagen wordt de internetverbinding niet meer gedeeld.. netwerkverbinding instellen blijft hangen, de wizard ook. Windows system restore opent niet eens, en Go Back gaat maar 1 dag terug.. :'( Verder schakelt deze pc niet uit (blijft hangen op shutting down scherm). Ik heb alle updates, Norton sysworks geeft ook geen problemen..

Any help? Thanks in advance :) O-)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:18
Waarom plaats je dit in PMG :? Nou, een move dan maar richting NT.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Need .... more .... info :)

Al eens bij de event viewer gekeken? (eventvwr.msc)

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Gebruik netwerkverbinding instellen gewoon in "veilige modes met netwerk" dit werkt meestal zonder rare crashen.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Sorrie, deze post moet inderdaad bij deze categorie.. Dank voor het verplaatsen! :)
Die Event Viewer is inderdaad handig! Hoewel die vage foutmeldingen mij niet echt verder helpen.. : Service control manager ID 7023:
The IPSEC Services service terminated with the following error:
The attempted operation is not supported for the type of object referenced.

en 7011: Timeout (30000 milliseconds) waiting for a transaction response from the Schedule service.

Hier schiet ik niks mee op.. Ik geb ook geen idee wat het betekent.. Nog zoiets, zoals nu windows system restore niet opent heb ik soms bij gebruik van veel vensters dat windows geen vensters meer kan maken (nu kan dat wel want ik heb niet veel vensters open.. ) is hier ook iets tegen te doen..?

All Best, Nico Penninkhof

Verwijderd

Topicstarter
Okee, net in safe mode geprobeerd.. foutmelding: "the dependency service or group failed to start". Ook systeemherstel vertikt het gewoon, maar dat ben ik wel gewend.. I'm really at a loss here.. should be simple.
Nogmaals: gewoon netwerken werkt, internetverbinding via dat netwerk niet.

Any other ideas?
Pagina: 1