Ik heb Original CD Emulator en Virtual-CD eens geinstalleerd, maar een paar dagen nadat ik ze weer verwijderd heb/had ben ik erachter gekomen dat mijn computer ook mijn originele CD-Rom-drivers niet meer ziet. (Not shown in 'Deze Computer')

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Verwijderd
Idd, wat heb je er nu zelf al aan gedaan ?Jester.NL schreef op 24 februari 2004 @ 14:20:
EN wat heb je vervolgens gedaan? Heb je een poging tot probleem oplossen uitgevoerd? Of de wizard hardware toevoegen?
Verwijderd
Ik heb nooit Easy CD-Creator noch DirectCD op deze computer gehad.Nielson schreef op 24 februari 2004 @ 14:37:
Denk dat de oplossing in dit KB artikel bij jou ook wel werkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 15:45 . Reden: Update ]
Het probleem kan ook met andere software dan Easy CD Creator:Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 15:30:
[...]
Ik heb nooit Easy CD-Creator noch DirectCD op deze computer gehad.
There may be other third-party CD-writing software products that exhibit similar behavior. Some or all of the troubleshooting steps in this article might apply if such a product also adds entries under the UpperFilters or LowerFilters value in the registry, either by adding its own filter drivers or by removing the registry keys and values outlined in this article that begin with:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Je moet die keys niet verwijderen, alleen de waarde die er in staat. Verkeerd gelezen, verwijderen moet je ze juist welNa het verwijderen van betreffende keys werkte mijn muis en keyboard niet meer. (Inloggen was niet meer mogelijk in WinXP)
[ Voor 4% gewijzigd door Nielson op 24-02-2004 16:03 ]
Verwijderd
Trek ze gewoon eerst eens beide los, en installeer ze dan 1 voor 1, kijk of alles is verwijdert uit het systeem, sluit de eerste aan, start op...en check of die het wel doet, installeer hem, en doe datzelfde vervolgens met de tweede.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 15:40:
Ik moet de
JLMS DVD-ROM LTD-165H en de...
SONY CD-RW CRX210E1
opnieuw installeren, maar dit kan niet aan de hand van de drivers-cd-rom! Ook staan deze drivers niet op D:\Driver
Hoe los ik dit op?
Allebei losgetrokken, hierna was er niets meer van de drives te zien in de BIOS noch in windows.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 15:45:
[...]Trek ze gewoon eerst eens beide los, en installeer ze dan 1 voor 1, kijk of alles is verwijdert uit het systeem, sluit de eerste aan, start op...en check of die het wel doet, installeer hem, en doe datzelfde vervolgens met de tweede.
kijk ook goed in je bios of alle devices wel op enabled staan !
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 17:10 . Reden: info ++ ]

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 12:31 ]
Als je goed kijkt zie je dat je dus géén dezelfde keys hebt, je moet dus wel goed opletten welke key je moet hebben, anders kan het inderdaad rare gevolgen hebben. Hieronder een plaatje van mijn registry :Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 11:40:
Ik heb nog steeds GEEN idee hoe ik dit fix!
Hoe krijg ik weer een goede CD-ROM Registry?
[afbeelding]
Mijn muis noch keyboard werkt niet meer indien ik alle upperkeys voor {dingus} verwijder. Maar ik heb volgens mij ook erg veel van diezelfde keys...