Toon posts:

HTML-mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een bedrijf is op zoek naar een programma om mail te maken en versturen in HTML. Een oplossing zou zijn MS Publisher, maar het bericht mag niet worden verzonden als bijlage, en dan zou ik publisher 2003 moeten nemen, en die licentie hebben we niet, want we werken met Office2000.

Ik ben dus op zoek naar het volgende:

Een update van Office 2000, of een ander programma, om een HTML mail simpel te maken en te versturen, en dit mag niet als bijlage. Publisher 2000 en Frontpage 2000 zijn niet goed, want die verzenden de mail als een bijlage.

Heeft iemand hiervoor een oplossing of idee? Weet iemand een variant van Publisher???

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Je kunt een html mail maken in Frontpage en deze dan toch gewoon versturen met Outlook :?
Deze verstuurd hem iig niet als bijlage.

[ Voor 2% gewijzigd door DJ^ op 24-02-2004 13:58 . Reden: in=met ]

hmmz

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:26
In word kan het volgens mij ook

Roomba E5 te koop

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 22:50

tomic

Smexylittlebabe!

DJ^ schreef op 24 februari 2004 @ 13:58:
Je kunt een html mail maken in Frontpage?
Mja, je kan zelfs gewoon in outlook een leuk briefpapiertje maken. wat niet meer is dan een html bestandje. En dan maak jij dr een paar voor dat bedrijf ;)

Toch maar een weblog?

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
het is al een jaar geleden, maar ik dacht dat je met outlook express of outlook (1 van de 2) je de source van je email bericht kan editten en dan een deel html-broncode daarin pasten.

Weet trouwens wel dat html-mail vaak als ongewenst gezien wordt en dat veel mensen en stricte email-clients alleen plain-text email laten zien of html-mail converteren naar plain-text. Ook externe plaatjes kunnen vaak niet worden gerenderd (om veiligheidsredenen).

Human Bobby

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
code:
1
 <form action=mailto:....
??

edit:

laat maar.....

[ Voor 54% gewijzigd door stp_4 op 24-02-2004 14:08 ]

stp - PSN ID: stp_4

Verwijderd

Met gratis.... Foxmail kun je HTML mail maken.
Forum http://www.hazeleger.net/...YaBB.pl?board=SuppFoxMail
Downloads http://www.hazeleger.net/ via menu

Verwijderd

Topicstarter
je kan ook met outlook 2000 een massa mailing versturen, maar weet iemand toevallig ook naar hoeveel adressen, je maximaal te gelijk kan mailen?

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Ik zou niet te veel adressen in het To veld gebruiken, spam etc.
Gebruik in plaats hiervan het bcc veld.
Hoeveel adressen dit zullen zijn heb ik echter geen idee, probeer het uit zou ik zeggen :)

hmmz

Pagina: 1