Van foto's een film maken

Pagina: 1
Acties:

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Met welke software kan ik van foto's een film maken? Ik wil dat gebruiken voor school om foto's van lego achterelkaar te plakken en zo het effect te krijgen dat ze bewegen. Dit wil ik dan op een video zetten (dat lukt wel gewoon).

Waar kan ik dit mee doen? Ik heb een digitale camera van Trust (ja ja! :9) en een webcam van Logitech. Daar kan ik dan wel foto's mee maken en achter elkaar zetten in de bijgeleverde software, maar deze kwaliteit is belabberd.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Met Windows Moviemaker moet zoiets zelfs al te maken zijn. Als je XP hebt is deze standaard meegeleverd.
Of de kwaliteit dan wel goed zal zijn betwijfel ik echter.

hmmz

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Macromedia Director kun je ook een hoop trucjes mee uithalen

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-09 15:03

Zerora

Ik Henk 'm!

Probeer pinnacle, die hebben een goed film programma.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Adobe premiere is ook een optie. Misschien is het alleen een beetje duur O-) .

Een andere oplossing kan Windows Media Encoder zijn. Dit is gratis neer te halen.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:50
Photoshop! Ik maakte vroeger mijn eigen Lego-animatie's. Dit deed ik in Fotosoep en werkte perfect!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
BMP2AVI?

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
In VirtualDubMod kan je image sequence openen door in het "Open video file" menu de optie "Automatically load linked segments" aan te vinken en dan gewoon de 1e foto in de serie te openen en Virtualdubmod opent de rest automatisch.

Verwijderd

Imageready van Adobe vond ik wel belachelijk simpel en effectief.

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Met welk programma kan ik er ook geluid onder plakken? Het programma moet het liefst niet al te ingewikkeld zijn

Verwijderd

Als je Paint Shop Pro neemt dan zit daar standaard Animation Shop bij.
Dat is eigenlijk bedoeld om animated gif's te maken.

Maar je kunt ook een avi maken en het mooie is dat (mits je een codec hebt, maar wie heeft dat niet?) je met DivX kunt comprimeren.

Ik heb op die manier een filmpje gemaakt van 520Kb terwijl de niet gecomprimeerde AVI 138Mb was! (Ging overigens om een filmpje van 6 seconden)

Met de wizard was ik binnen een minuut klaar!
Pagina: 1