Hier snap ik echt niets van:
Ik heb al 3 jaar een PCtje met een SONY CD-R(W) brander.
(Type: Sony CD-R(W) CRX210E1)
Nu heb ik mijn PC voor de 3de keer moete formatteren en herstellen.
Na de vorige 2 formats ging het branden zonder probleem.
Maar na de laatste herstelling stopt de brander altijd bij 6%. Tijdens het branden hoor ik de snelheid afnemen.
Ja, ik heb een juiste snelheid gekozen: CD's zijn 48x compatibel en ik brand op 40x.
Het rare is dat in CloneCD (ondanks de snelheidsafname) de CD er toch goed doorkomt: Het percentage blijft in dit programma niet hangen bij 6%.
Nero burning Rom, Media Player, Roxio EZ CD Creator,... In geen 1 programma lukt het mij om welke image/file dan ook te branden.
Weet er iemand aan wat dit zou kunnen liggen?
Of moet ik mijn PC nogmaals formatteren?
Ik heb al 3 jaar een PCtje met een SONY CD-R(W) brander.
(Type: Sony CD-R(W) CRX210E1)
Nu heb ik mijn PC voor de 3de keer moete formatteren en herstellen.
Na de vorige 2 formats ging het branden zonder probleem.
Maar na de laatste herstelling stopt de brander altijd bij 6%. Tijdens het branden hoor ik de snelheid afnemen.
Ja, ik heb een juiste snelheid gekozen: CD's zijn 48x compatibel en ik brand op 40x.
Het rare is dat in CloneCD (ondanks de snelheidsafname) de CD er toch goed doorkomt: Het percentage blijft in dit programma niet hangen bij 6%.
Nero burning Rom, Media Player, Roxio EZ CD Creator,... In geen 1 programma lukt het mij om welke image/file dan ook te branden.
Weet er iemand aan wat dit zou kunnen liggen?
Of moet ik mijn PC nogmaals formatteren?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 13:42 . Reden: Type CD-brander ]