Toon posts:

Office2000 / PowerPoint2000

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wou net ff een organigram maken in Powerpoint. dat irritante figuurtje deelde mee dat dit geinstalleerd moest worden, dus ik op ja kliken, en na een aantal sec. kreeg ik dit

Fout 1706 Kan geen geldige bron vinden voor product Microsoft office 2000 SR-1 Professional. Windows Installer Kan niet worden voortgezet

direct daarop volgt deze.

MS PowerPoint kan organigram niet starten MS kan de benodigde bestanden niet vinden vanwege fout 1603 in Windows installer onherstelbare fout bij installatie

ik las in de search over het probleem met de rechten. kan je hier ook om heen werken. tis vast niet de bedoeling dat iedreen ineens in de admin groep moet worden gezet alleen voor zo'n organigram.

ik heb ook ergens gelezen dat het evenueel ook aan de versie van de windows installer kan liggen. kan iemand mij hier meer over vertellen?

het geen dat ik vreemd vind dat alles het doet, behalve die organigram optie.

dus... weet iemand hoe ik de organigram optie aan de praat kan krijgen ?

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kan geen geldige bron vinden voor product Microsoft office 2000 SR-1 Professional.
Heb je de cd er wel in gedaan? 8)7

Maar er even van uitgaande dat je win2000/xp gebruikt, je zal wel administrator rechten nodig hebben om programma's als office te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
klopt. maar daar wordt ook niet om gevraagt. ik drop men office2000 cdrom er in en hij loopt.

idd win2k

Verwijderd

Topicstarter
Dit probleem was me even ontschoten maar ik heb het nu toch weer nodig ( die organigram optie) nu heb ik het zoveer voor elkaar gekregen dat hij het bij mij wel doet. alleen bij een collega niet.

deze foutmelding kregen we weer

Fout 1706 Kan geen geldige bron vinden voor product Microsoft office 2000 SR-1 Professional. Windows Installer Kan niet worden voortgezet

direct daarop volgt deze.

MS PowerPoint kan organigram niet starten MS kan de benodigde bestanden niet vinden vanwege fout 1603 in Windows installer onherstelbare fout bij installatie

ik zit persoonlijk wel op admin nivo in het netwerk en die gozer als user. ik vind het alleen een beetje dom dat je als user geen organigram mag maken. das toch gewoon bull shit zou je zeggen.

dus nogmaals

is er een mogelijkheid om die organigram aan de gang te krijgen zonder de rechten te veranderen?

ik heb ong 10 keer gecheckt dat ik het met de juste cd-rom probeer te installeren. en dat is zeker wel het geval.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:35
Volgens mij mag een user alleen maar van een trusted source installeren; en dat is dus de source die bij de install gebruikt is. Ik weet niet hoe Office bij jullie op de machines terecht is gekomen, maar je zou dus die source moeten gebruiken die gebruikt is tijdens install van office..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
hmz ja ik ben hier maar een stagaire dus ik weet niet echt veel van de voor geschiedenis af. ik ga het iig eens proberen te installeren terwijl ik ingelogt ben als admin.

ik weet wel dat het kan op user nivo alleen komt er dan een wel een melding:

u bent niet ingelogt als admin daardoor bent u mogelijk niet bevoegt dit te installeren klik op ok als u toch door wil gaan.

of zo iets. als ik dan op ok klik dan gaan 99 van de 100 keer het wel goed.

ik zou ff checken of dit gaat helpen tnx voor de tip

Verwijderd

Topicstarter
tis gelukt. nu wou ik dat ook bij een ander collega gaan doen maar toen zij hij onvoldoende geheugen om organigram te starten

heeft iemand daar iets voor

Verwijderd

Had een tijdje geleden ook last van dit verschijnsel.
Bij Microsoft in de KB gevonden:

KB238307
KB218571

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 14:03 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

PowerPoint 2000 onvoldoende geheugen
Een topic per vraag is wel genoeg denk ik. Ik sluit deze dan ook - en verplaats de reply van HP7 naar dat topic :)

edit: Toch maar niet, het is toch wel handig als de topicstart bovenaan staat :D Zie trouwens ook mijn edit daar; mensen napraten en het M$ noemen is niet echt nodig lijkt me ;)

[ Voor 35% gewijzigd door F_J_K op 29-03-2004 14:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.