Toon posts:

nero 6 wil geen dvd branden :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb de dvd brander van een vriend van mij in mijn pc gezet en nu wil ik met nero 6 dus data op een dvd branden. Dus ik selecteer dvd (ISO) en klik op branden maar het enige wat ie doet is een image op me pc zetten maar hij brand niks op dvd. Hoe kan ik data (avi's in mijn geval, hoeven niet op standalone dvd speler te kunnen worden gelezen) op dvd branden? het is een liteon dvd brander. Ik heb geen flauw idee welke en dat staat ook niet op de dood.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-03 10:54

FaceDown

Storende factor.

Je moet wel de LiteOn kiezen met "choose recorder" in het menu.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar kwam ik achter :) maar nu zit ik met een groot probleem en dat is dus dat de normaalde dvd speler in mijn pc dat ding dus niet goed leest :S hij zit alle bestanden alleen hij blijft maar lezen en als ik dan een van de video's naar me hd wil slepen slaat alles vast :S Het vreemde is dat die brander wel gewoon alles goed leest :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 14:12:
Ja daar kwam ik achter :) maar nu zit ik met een groot probleem en dat is dus dat de normaalde dvd speler in mijn pc dat ding dus niet goed leest :S hij zit alle bestanden alleen hij blijft maar lezen en als ik dan een van de video's naar me hd wil slepen slaat alles vast :S Het vreemde is dat die brander wel gewoon alles goed leest :?
Denk dat je eerst maar es ff met dvdshrink moet gaan spelen als ik het goed begrijp allemaal.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-03 10:54

FaceDown

Storende factor.

Dat kan ja. Probeer eens andere media, op een andere (lagere) snelheid te branden, of probeer je DVD's eens in een andere speler.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 14:12:
mischien een firmware update van je DVD speler ophalen... wil dit soort problemen weleens oplossen

Verwijderd

Kort gezegd een driver update doen misschien dat het helpt

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 19:21

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 12:56:
hoi,

ik heb de dvd brander van een vriend van mij in mijn pc gezet en nu wil ik met nero 6 dus data op een dvd branden. Dus ik selecteer dvd (ISO) en klik op branden maar het enige wat ie doet is een image op me pc zetten maar hij brand niks op dvd. Hoe kan ik data (avi's in mijn geval, hoeven niet op standalone dvd speler te kunnen worden gelezen) op dvd branden? het is een liteon dvd brander. Ik heb geen flauw idee welke en dat staat ook niet op de dood.
Nee staat niet op de dood nee :+

Voor het omzetten van avi's kun je Nero Vision Express gebruiken :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niks omgezet ofzo. Ik heb een hele zooi avi's die ik had op dvd gebrand omdat het 40gb van me hd innam. Maar ze doen het wel met mijn dvdrom in me pc alleen niet altijd even soepel, ik zal is kijken voor een firmware update.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-03 19:21

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 15:27:
Ik heb niks omgezet ofzo. Ik heb een hele zooi avi's die ik had op dvd gebrand omdat het 40gb van me hd innam. Maar ze doen het wel met mijn dvdrom in me pc alleen niet altijd even soepel, ik zal is kijken voor een firmware update.
Okay snap hem, doet ie het wel goed in je dvdbrander? Anders inderdaad firmware update of andere dvd's gebruiken bv -r ipv +r als je brander dit ondersteund.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
In die brander doet ie het wel gewoon goed. Ik denk niet dat het aan de dvd's ligt. Maar die brander is niet van mij dus ik kon hem alleen nu gebruiken om alles op dvd te zetten. ik zal als ik vanmiddag weer thuis ben met me comp is naar die firmware kijken.

edit: het is een liteone dvd speler maar hoe kan ik erachter komen welk model? want op de voorkant staat niks (miss wel bovenop die drive maar ik heb geen zin om onnodig me pc weer uit elkaar te slopen).

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 17:24 ]

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

ik heb zo 't idee dat de topicstarter een originele (beveiligde) DVD 1 op 1 wil kopieëren, en tja, zo eenvoudig werkt dat nu eenmaal niet.

eerst even studeren dus!

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
http://www.dvdrhelp.com - De BIJBEL voor het maken van DVD/VCD/SVCD/KVCD schijven en allerhande video/audio technieken.

Geweldige site, en ik denk dat je daar zal kunnen vinden wat je zoekt..... _o_

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
BadMotha schreef op 24 februari 2004 @ 17:32:
ik heb zo 't idee dat de topicstarter een originele (beveiligde) DVD 1 op 1 wil kopieëren, en tja, zo eenvoudig werkt dat nu eenmaal niet.

eerst even studeren dus!
dan moet ik je teleur stellen want dat wil ik dus niet :) Ik had een heleboel .avi bestanden ala zelfgemaakte filmpjes/filmpjes van internet enzo. Die heb ik dus op dvd gebrand. De bestanden zijn gewoon goed erop gebrand (als datacd, dus zodat ie niet op standalone te zien was, dat was ook mijn bedoeling) alleen me dvd speler in mijn pc doet soms raar als ik ze naar me hd wil kopieren.
Pagina: 1