Hallo mensen!
Ik sta dus op het punt een Upgrade setje te halen voor mijn oude pc:
- Athlon XP 2500+ (Barton, L2 512kb, 333mhz FSB) € 85,-
- Corsair CMX256A-3200C2PT PC3200, 400 MHz, -, 2, 256 MB € 68x2= 136
Het is misschien handig als jullie weten dat ik wil gaan overklocken
en vandaar een duurder geheugen wil en een goede cooling.
- En een goed moederboord. Ik heb altijd goede ervaringen met Abit gehad dus mijn eerste keus ging naar een NF7-S maar die schijnt niet te kunnen werken met een Zalman CNPS7000A-Cu de koeler die ik ingedachten had.
Dus toen ben ik gaan kijken naar de Abit AN7, ik ben bij dit moederboord geen berichten op google tegen gekomen dat hij niet zou werken met een Zalman CNPS7000A-Cu . Maar ik wou het hier nog een keer vragen voor de zekerheid dus.
Wat zouden jullie doen?
De Abit NF7-S kopen en dan een andere CPU cooler
De Abit AN7 kopen met/zonder Zalman CNPS7000A-Cu
Of gewoon zeggen, een ander merk is net zo goed dus haal ik die wel.
En wat vinden jullie trouwens van de gemaakte keuzes bij de processor en het geheugen?
Alvast bedankt!
Ik sta dus op het punt een Upgrade setje te halen voor mijn oude pc:
- Athlon XP 2500+ (Barton, L2 512kb, 333mhz FSB) € 85,-
- Corsair CMX256A-3200C2PT PC3200, 400 MHz, -, 2, 256 MB € 68x2= 136
Het is misschien handig als jullie weten dat ik wil gaan overklocken
- En een goed moederboord. Ik heb altijd goede ervaringen met Abit gehad dus mijn eerste keus ging naar een NF7-S maar die schijnt niet te kunnen werken met een Zalman CNPS7000A-Cu de koeler die ik ingedachten had.
Dus toen ben ik gaan kijken naar de Abit AN7, ik ben bij dit moederboord geen berichten op google tegen gekomen dat hij niet zou werken met een Zalman CNPS7000A-Cu . Maar ik wou het hier nog een keer vragen voor de zekerheid dus.
Wat zouden jullie doen?
De Abit NF7-S kopen en dan een andere CPU cooler
De Abit AN7 kopen met/zonder Zalman CNPS7000A-Cu
Of gewoon zeggen, een ander merk is net zo goed dus haal ik die wel.
En wat vinden jullie trouwens van de gemaakte keuzes bij de processor en het geheugen?
Alvast bedankt!