Toon posts:

ADSL>Problemen met inloggen op websites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van me heeft t volgende probleem:

Ik heb (adsl) verbinding met het internet, maar als ik naar sites ga zoals hotmail, kpn, pixum en de rabobank krijg ik de melding dat de pagina niet geopend kan worden (na het inloggen, dus kan wel naar de homepage). Ik heb een router (copperjet 820) en ik heb op twee pc's dit probleem.

De cookies en temp.files zijn meerdere keren verwijderd, probleem blijft. Internetten gaat prima, het gaat fout bij het inloggen op sites, dan gebeurt er niets. De router lijkt dus passwordscripts oid te blokken?

Hoe kan dit opgelost worden? De helpdesk van de adsl provider weet t uiteraard niet. Dank

Verwijderd

zijn de sites die niet werken toevallig niet allemaal https:// -sites?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:18

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Gebruikte browser :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
http://ftp.mozilla.org/pu.../0.8/FirefoxSetup-0.8.exe

installeer die eens ;)

[ Voor 30% gewijzigd door bjck op 24-02-2004 12:20 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Vraagje: bij welke ISP zit je?

Ik heb zelf nogal wat problemen met bepaalde sites (o.a. www.marillion.com, maar ik heb ook al problemen gehoord met de rabobank site) sinds ik adsl van wanadoo heb.
Het schijnt aan de ip-adressen te liggen die wanadoo uitgeeft. Die zitten in een bepaalde range (begint met 83.116. ) die door bepaalde sites geblokt wordt. Waarom is mij onduidelijk. Ik heb geluiden gehoord dat deze range nieuw is, maar ook dat die in het verleden door spammers is gebruikt.

Welk ip-adres heeft jouw verbinding?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"