Ik zat ff te surfen zag zowaar op een site dat ze hadden vernomen dat windows Blackcomb build 315 is uitgelekt op internet. Nattuurlijk wou ik ff weten of dit waar is en zo ja of iemand hem al heeft. Ik HEB icq...
Waarom slotje? Ik wil ook wel weten of er al een blackcomb beta uit is en wat blackcomb allemaal inhoudt.
Ja daarom vroeg ik het ook.... Ik wil wel eens ff zien wat ik over 2-4 jaar op mijn pceetje heb staan.
ten eerste hierbij een waarschuwing voor koentjuh: stop met die verkapte requests, of je hebt een ban te pakken.
Daarnaast: informatie mag natuurlijk best gegeven worden, alhoewel het mij sterk lijkt dat iemand NU al legaal aan dergelijke data gekomen is.... voor zover ik gehoord heb, zou blackcomb alweer de opvolger van whistler moeten worden ofzo (pin me hier niet op vast, ik gok een beetje naar gelang wat ik gehoord heb) en aangezien whistler zelf nog niet eens legaal te krijgen is (tenzij je beta-tester bent)......
Daarnaast: informatie mag natuurlijk best gegeven worden, alhoewel het mij sterk lijkt dat iemand NU al legaal aan dergelijke data gekomen is.... voor zover ik gehoord heb, zou blackcomb alweer de opvolger van whistler moeten worden ofzo (pin me hier niet op vast, ik gok een beetje naar gelang wat ik gehoord heb) en aangezien whistler zelf nog niet eens legaal te krijgen is (tenzij je beta-tester bent)......
Dat heb je goed gehoord. Codename Blackcomb word de opvolger van Codename Whistler, die weer de opvolger is van Windows 2000.voor zover ik gehoord heb, zou blackcomb alweer de opvolger van whistler moeten worden ofzo (pin me hier niet op vast, ik gok een beetje naar gelang wat ik gehoord heb)
Virussen? Scan ze hier!
Over dat uitlekken heb ik nix gehoord, maar op BetaXtreme kun je inderdaad zien dat 351 de huidige versie is. Een interne versie, wel te verstaan.
Pagina: 1