Toon posts:

Hardwareconcurrent.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.hardwareconcurrent.nl/ weten jullie ongeveer hoelang het duurt als ik iets bestel voordat ik het thuis heb?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:54
Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd is sterk afhankelijk van het moment van bestellen en de actuele voorraad. Vaak is het zo dat u uw bestelling binnen 1 of 2 werkdagen in huis hebt. Als standaard hanteren wij 3 werkdagen. Als uw bestelling niet op voorraad is, kan het zijn dat de levering van uw bestelling langer duurt. De verwachte levertijd kunt u per product bekijken door naast het product op de knop "Info" te klikken. Uiteraard kunt u een e-mail sturen om de status van uw bestelling op te vragen.
Had je zelf dus ook kunnen vinden...

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 24-02-2004 11:58 . Reden: oi pasta :P ]

The devil is in the details.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

Uit de FAQ van Hardware Concurrent
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd is sterk afhankelijk van het moment van bestellen en de actuele voorraad. Vaak is het zo dat u uw bestelling binnen 1 of 2 werkdagen in huis hebt. Als standaard hanteren wij 3 werkdagen. Als uw bestelling niet op voorraad is, kan het zijn dat de levering van uw bestelling langer duurt. De verwachte levertijd kunt u per product bekijken door naast het product op de knop "Info" te klikken. Uiteraard kunt u een e-mail sturen om de status van uw bestelling op te vragen.
edit:
Hoi December :w

Tweakers.Net shopsurvey :)

[ Voor 12% gewijzigd door pasta op 24-02-2004 11:59 ]

Signature

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En als je al wat besteld hebt dan kun je dat prima in de gaten houden:
Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

U kunt de status van uw bestelling bekijken door aan de linkerkant van onze internetpagina op de blauwe knop "Informatie" te klikken en vervolgens op de rode knop "Status bekijken". Om de status van uw bestelling te bekijken moet u het kenmerk en het postcode van uw (factuur-)adres van uw bestelling invullen. Hier kunt u ook eventueel de gegevens van uw bestelling wijzigen of uw bestelling annuleren. Nadat u het kenmerk en uw postcode hebt ingevuld krijgt u meer informatie over de gegevens die beschikbaar zijn en welke gegevens niet beschikbaar zijn.
Of het gewoon aan hun zelf vragen:
Contact opnemen
Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt contact opnemen door een e-mail te sturen. Dit kan via onze internetpagina of door een e-mail te sturen naar: contact@hardwareconcurrent.nl.
Simpel hé?

Overigens snap ik even niet waarom je dit topic, wat eigenlijk al overbodig is, in Opslagmedia & I/O Controllers plaatst...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.